کد خبر : 34307
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 13:00

پیام تبریک رییس مجمع ملی تشکلهای کشاورزی در پی انتصاب دکتر عبدالرضا مسلمی

رییس مجمع ملی تشکلهای کشاورزی با صدور پیامی انتصاب دکتر مسلمی بعنوان سرپرست معاونت توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری را تبریک گفت.

 

رییس مجمع ملی تشکلهای کشاورزی ایران با صدور پیامی انتصاب دکتر عبدالرضا مسلمی بعنوان سرپرست معاونت توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری را تبریک گفت.

در پیام صادره از سوی مسعود اسدی آمده است:

جناب آقای دکتر عبدالرضا مسلمی

انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان سرپرست معاونت توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری سازمان تعاون روستایی کشور که بدون شک مهمترین گام وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق نهادینه کردن جایگاه تشکلها و و نظام های بهره برداری در توسعه کشاورزی کشور در چند سال گذشته است را تبریک عرض نموده و برای جنابعالی از درگاه احدیت آرزوی توفیق می نمایم.

جامعه کشاورزی ایران هیچگاه نقش ماندگار جنابعالی در ایجاد تشکلهای بزرگ ملی خصوصا ایجاد ساختار عظیم و ارزشمندی چون نظام صنفی کشاورزی آن هم با دستهای خالی و تنها با تکیه بر قدرت تعهد، تخصص و ایمان استوار خود و همکارانتان به اعتلای جامعه کشاورزان را فراموش نخواهند کرد.

این انتصاب هوشمندانه بدون شک نشان از درایت و تدبیر مدیران عالی سازمان تعاون روستایی کشور به تقویت تشکلها و نهادهای مدنی جامعه کشاورزی کشور در چارچوب سیاست ها و تفکرات دولت تدبیر و امید دارد که اینجانب به نمایندگی از جامعه کشاورزان کشور مراتب قدردانی و تقدیر خود را اعلام می دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.