کد خبر : 34256
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 22:16

اختصاص سهم یک درصدی صندوق حمایت از بخش کشاورزی به نظام مهندسی کشاورزی

بخش خدمات مشاوره‌ای مربوط به نظام مهندسی کشاورزی بوده و یک درصد به آن تخصیص داده شد.

بخش خدمات مشاوره‌ای مربوط به نظام مهندسی کشاورزی بوده و یک درصد به آن تخصیص داده شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان گفت: در سهم‌بندی‌های صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کردستان، بخش خدمات مشاوره‌ای مربوط به سازمان نظام مهندسی کشاورزی بوده و یک درصد به آن تخصیص داده شده است.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس، عابد احمدی در جلسه کارگروه تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کردستان، که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، در خصوص سهم بهره‌مندی از  اعتبارات صندوق حمایت از توسعه کشاورزی، اظهار داشت: برنامه و سیاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان برای بهره‌مندی اعضای سازمان از امتیازات صندوق است و اهداف ما نیز در این راستا خواهد بود.

به گفته وی، با در نظر گرفتن برنامه‌ها و سیاست‌های صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و تطبیق آنها با فعالیت‌ها و نیازمندی‌های اعضای سازمان و تحقق سهم خود در تقسیم‌بندی‌ها، از تسهیلاتی که در این صندوق برای اعضا در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شویم و اشتغال‌زایی برای اعضای سازمان انجام دهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کردستان با اشاره به تخصیص یک درصدی از صندوق حمایت، افزود: در سهم‌بندی‌های صندوق، بخش خدمات مشاوره‌ای مربوط به سازمان نظام مهندسی کشاورزی بوده و یک درصد به آن تخصیص داده شده و تلاش بر این است تا سهم خود را به صورت ۱۰۰ درصدی لحاظ کنیم.

احمدی بیان داشت: این سهم یک درصدی به واحدهای گیاه‌پزشکی از جمله فروشندگی‌های سموم و نهاده‌های کشاورزی عضو سازمان امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار ضمن بر طرف نمودن مشکلات مادی این واحدها و ارائه تحویل این نهاده‌ها به کشاورزان و تولید کنندگان از جمله مواد بیولوژیک تسهیل می‌شود که همین امر موجب افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.