کد خبر : 34253
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 22:10

بخشودگی جرائم دیرکرد کشاورزی

کشاورزان برای آبیاری نوین می‌توانند از دولت کمک بگیرند.

کشاورزان برای آبیاری نوین می‌توانند از دولت کمک بگیرند.

نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی گفت: غرامت‌هایی که به کشاورزان در چندسال گذشته وارد شده بود، پرداخت شد و بخشودگی وام‌های کسانی که وام زیر ۱۰۰ میلیون تومان گرفته بودند و مشمول جرائم دیر کرد بودند انجام شده است.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس، علی‌محمد شاعری در گردهمایی کشت‌های پاییزه در گلوگاه اظهار کرد: اراضی زراعی در شرق مازندران می‌تواند علاوه بر تامین نیازهای این منطقه، نیاز شهرستان‌های اطراف را نیز برطرف کنند.

وی افزود: صادرات محصولا داخلی، توسعه کشت گلخانه‌ای و کنترل واردات را تشویق می‌کنیم، همانطور که مشاهده می‌شود در مقابل تصمیمات مبنی بر واردات بی‌رویه ایستادگی و واکنش نشان می‌دهیم.

این مسؤول حمایت دولت از بخش کشاورزی، بیان کرد: در این بخش طی یک سال گذشته توانستیم اعتبارات را چند برابر کنیم و اعتبارات آبیاری نوین نیز سه برابر شده است، کشاورزان چه در اراضی شیب دار و چه در اراضی پایین دست برای آبیاری نوین می‌توانند از دولت کمک بگیرند.

نماینده مردم شرق مازندران با اشاره به انتقال گاز به مرغداری‌ها گفت: مشکل گازرسانی به مرغداری‌ها که از قبل وجود داشت با انتقال گاز طبق مصوبه شورای اقتصاد به صورت رایگان تا درب مرغداری‌ها برطرف شده است.

شاعری افزود: غرامت‌هایی که به کشاورزان در چندسال گذشته وارد شده بود، پرداخت شد و بخشودگی وام‌های کسانی که وام زیر ۱۰۰ میلیون تومان گرفته بودند و مشمول جرائم دیر کرد بودند انجام شده است.

وی درباره استفاده صحیح از منابع آبی بیان کرد: باید آموزش ببینیم که چگونه از سفره‌های آب زیرزمینی مشترک بهره ببریم، باید کار علمی و راهکار ارائه شود و به مردم نیز آموزش دهیم در این امر با مسؤولان و متخصصان شریک شوند.

نماینده مردم شرق مازندران در پایان تصریح کرد: امروزه راه ایجاد اشتغال، کشاورزی، صنایع تبدیلی، توسعه کشت گلخانه‌ای، استفاده از کشاورزی دانش بنیان و استفاده از فناوری‌های نوین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.