کد خبر : 34160
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 13:34

پوشش بیمه ای کارگران و کارفرمایان بخش کشاورزی

توسعه پوشش بیمه ای کارگران و کارفرمایان بخش کشاورزی از برنامه های نظام صنفی است.

توسعه پوشش بیمه ای کارگران و کارفرمایان بخش کشاورزی از برنامه های نظام صنفی کشاورزی است.

رییس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: عضویت و صدور ۶۵هزار پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی در ۲۰شهرستان برای کشاورزان و شاغلان بخش کشاورزی استان را باید از مهم ترین اقدامات نظام صنفی آذربایجان شرقی قلمداد کرد.

عطاله هاشمی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: تلاش درجهت افزایش اشتغال در زنجیره تولید کشاورزی و توسعه سرمایه گذاری از برنامه های مهم نظام صنفی آذربایجان شرقی در سال ۹۶ است.

 وی افزود: انجام اقدامات لازم در جهت ارتقای سطح مهارت و دانش اعضا و همچنین سطح تکنولوژی در امور تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در برنامه های نظام صنفی گنجانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل بر تولید محصول سالم و با کیفیت در مراحل مختلف با هماهنگی و همکاری  دستگاه های ذیربط از مهم ترین برنامه های نظام صنفی است.

هاشمی اجرای بیمه را از خواسته های اعضاء دانست و ادامه داد: اجرای بیمه تامین اجتماعی کشاورزان از خواسته های صنفی اعضاء نظام صنفی است.

وی با بیان اینکه هویت بخشی مضاعف به دارنده پروانه به عنوان یک سند شناسایی از مزایای پروانه نظام صنفی است، گفت: ایجاد امکان در هماهنگی و ارتباط با سایر نهادهای مؤثر در فرآیند تولید تا فروش و بازار رسانی محصولات کشاورزی از جمله اتاق های بازرگانی، با مدیریت نظام صنفی محقق خواهد شد.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: تلاش در جهت مصرف بهینه آب و نهاده های کشاورزی و افزایش بهره وری از برنامه های نظام صنفی استان در سال جاری است.

کریم ذوالفقاری با اشاره به یکی از وظایف نظام صنفی کشاورزی استان افزود: ارتقای سطح آگاهی دانش و مهارت اعضاء و ترویج شیوه های نوین در امور تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی از وظایف نظام صنفی کشاورزی استان است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه پوشش بیمه ای کارگران و کارفرمایان بخش کشاورزی نیز از برنامه های نظام صنفی کشاورزی استان در سال ۹۶ است.

ذوالفقاری ادامه داد: برگزاری جلسات اعتباربخشی به پروانه فعالیت نام صنفی کشاورزی و معرفی نظام صنفی کشاورزی در جلسات شورای اداری شهرستانها، فرمانداریها و مدیران ادارات جهادکشاورزی، برق، آب، صندوق بیمه محصولات و… از برنامه های اجرا شده نظام صنفی استان بوده است.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: همکاری با برق منطقه ای در راستای استفاده رایگان از برق مصرفی با رعایت ساعات پیک و اختصاص امتیاز و همینطور انشعاب به فعالیت های کشاورزی با ارائه پروانه نظام صنفی در سیاست های سالجاری نظام صنفی استان گنجانده شده است.

وی بااشاره به یکی از خواسته های صنفی اعضاء نظام صنفی افزود: سنددار کردن اراضی کشاورزی بر پایه نثبیت وضع موجود از مطالبات اعضاء نظام صنفی استان است.

ذوالفقاری نظارت بر تولید محصولات باکیفیت را از وظایف نظام صنفی دانست و تاکید کرد: نظارت و کنترل بر تولید محصولات باکیفیت در مراحل مختلف با همکاری و هماهنگی دستگاه های ذیربط از دیگر وظایف نظام صنفی کشاورزی استان است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.