کد خبر : 32029
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 12:07

گمانه زنی برای انتخاب وزیر کشاورزی دولت دوازدهم / مطرح شدن ۷ گزینه

با نزدیک شدن به آغاز کار دولت دوازدهم، بازار گمانه زنی و صد البته پیگیری ها به جهت معرفی یا ابقای وزرای وزارتخانه ها، داغ است.

دهقان نیوز / با نزدیک شدن به آغاز کار دولت دوازدهم، بازار گمانه زنی و صد البته پیگیری ها به جهت معرفی یا ابقای وزرای وزارتخانه ها، داغ است.

پایگاه خبری دهقان نیوز به جهت اطلاع رسانی مناسب به مخاطبین خود، ضمن رعایت اصل بیطرفی درباره گزینه های مطرح، برخی اخبار شفاهی متداول در این باره را منتشر می کند.

لازم به ذکر است اخبار درج شده و گزینه های مطرح شده، بیشتر گمانه زنی بوده و تا زمان صدور حکم انتصاب از سوی مراجع ذیصلاح، نمی توان اخبار موجود را قطعی دانست.

پس از پایان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهور ایران، گمانه زنی ها برای تغییر برخی وزرا و انتخاب اعضای جدید کابینه دوازدهم به گوش می رسد.

اخیرا گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی مبنی بر تغییر وزیر جهاد کشاورزی در کابینه دوازدهم مطرح است.

چندی پیش حجتی وزیر فعلی جهاد کشاورزی در پاسخ به این پرسش که آیا از اعضای کابینه دولت دوازدهم هست یا خیر گفته بود: من هیچ خبر در این زمینه ندارم و طبق معمول مشغول به فعالیت در زمینه کارهای مربوطه هستم و حضور من در کابینه منوط به تصمیم رئیس جمهوری است. از سویی گفته می شود که ممکن است محمود حجتی با جدایی از وزارت جهاد کشاورزی، شهردار تهران شود.

طی روزهای اخیر در برخی محافل از گزینه هایی مانند عیسی کلانتری، عبدالمهدی بخشنده، عباس کشاورز، محمد مهدی قاسمی، محمد شجاع الدینی، بهزاد قره یاضی و محمدعلی طهماسبی بعنوان گزینه های وزارت جهاد کشاورزی دولت دوازدهم نام برده می شود. اگر چه برخی احتمال انتصاب عیسی کلانتری و عبدالمهدی بخشنده را به عنوان سکاندار بخش کشاورزی ایران بیشتر از بقیه می دانند.

در هر حال باید منتظر ماند و دید که دکتر روحانی تمایلی برای تغییر وزیر جهاد کشاورزی دارد یا اینکه محمود حجتی با کارنامه نسبتا موفقی که در دولت یازدهم داشته است تنها گزینه رییس جمهور برای وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.