کد خبر : 28961
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 12:55

کارآفرینی یک روحانی با تولید عسل + عکس

یک استاد حوزه علیمه با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام به تولید عسل سنتی نموده است.

یک استاد حوزه علیمه با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام به تولید عسل سنتی نموده است.

یک استاد حوزه علیمه رودان با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی رودان در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام به تولید عسل سنتی در کوه های حاشیه رودان نموده است.

حجت الاسلام عباس عسگری استاد حوزه علیمه رودان با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی رودان در بخش تولید عسل سنتی فعالیت می کند.

روحانی فعال اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مبلغ ۳۰۰میلیون ریال تسهیلات از بسیج سازندگی شهرستان رودان دریافت کرده و در زمینه تولید عسل سنتی فعالیت دارم که الحمدالله از شغل خود راضی و درآمد خوبی را بدست آورده ام.

وی افزود: در سال یک بار عسل تولید شده را برداشت می کنیم که در هر برداشت ۵۰۰ کیلوگرم تا یک تن از این محصول تولید می شودکه عمده فروش ما به کارخانه های بسته بندی وفروش بین دوستان و فامیل می باشد.

این فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با توجه با تجربه ای که داشتیم و اصلاح مدیریت و کوچ متعدد و استفاده از ظرفیت های این منطقه می توان به محصول خوب رسید

عسگری شناسایی ظرفیت هر منطقه برای فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی را مهم و ضروری دانست و عنوان کرد: مشورت گرفتن از خبره های هر صنف با برنامه ریزی و تلاش و توکل به خداوند و پرهیز از شکست ها و ناملایمت ها می توان به موفقیت رسید زیرا هر کاری در ابتدا سختی ها و مشکلات خود را دارد و وقتی که به قله رسیدیم به موفقیت می رسیم .

وی ضمن تشکر از همت بلند بسیج سازندگی در امر پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: پایین آوردن سود از ۱۹ درصد به ۱۶ درصد نسبت و سال گذشته و تنفس دادن به دریافت کنندگان تسهیلات از بهترین اقداماتی است که این نهاد مقدس برای مردم انجام می دهد.

۴۷۰۱۶۶۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.