کد خبر : 28577
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 11:25

آغاز پرداخت تسهیلات کم‌بهره به دهیاری‌ها + جزییات

پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها رسماً آغاز شد.

پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها رسماً آغاز شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان برگزاری پنجمین جلسه کارگروه ملی وام دهیاری‌ها، اظهار کرد: در راستای نیل به سمت خوداتکایی و استقلال مالی دهیاری‌ها و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی کشور، پرداخت تسهیلات بانکی کم‌بهره به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها در این جلسه رسماً آغاز شد.

اسمعیل زیارتی نصرآبادی با بیان خبر فوق افزود: در این نشست از مجموع ۸ طرح مورد بررسی، ۴ طرح ارائه شده از سوی دهیاری‌های استان اردبیل در زمینه ایجاد و تکمیل مجتمع آب درمانی (۱ طرح)، ‌ایجاد کارگاه تولید کیف سنتی (۲ طرح) و صنایع دستی و همچنین طرح فرآوری و بسته‌بندی گیاهان دارویی و عسل(۱ طرح) مورد تصویب کمیته قرار گرفت.

وی افزود: ۲ طرح ارائه شده توسط دهیاری‌های استان زنجان در زمینه تولید و بسته‌بندی مربا، ترشی و رب انار و ایجاد کارگاه تولید جدول و بلوک نیز به تصویب کمیته رسید.

زیارتی افزود: در این جلسه مقرر شد پس از تکمیل مدارک و مستندات لازم ۶ طرح مصوب، مراحل اجرایی پرداخت وام به دهیاری‌های ذی‌ربط از طریق پست بانک ایران انجام شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: این امر در راستای توافق انجام شده با پست بانک ایران جهت پرداخت تسهیلات کم‌بهره بانکی به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها با هدف ایجاد اشتغال و درآمد پایدار محلی دهیاری‌ها است که از رویکردهای نوین سازمان در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی کشور محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، این جلسه با حضور معاون امور دهیاری‌ها،‌ معاون پشتیبانی و توسعه منابع، مدیران‌کل دفاتر حراست، مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، امور اقتصادی و خدمات مالی، امور مالی و ذیحسابی و برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، نمایندگان پست بانک ایران و همچنین مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل، فرماندار شهرستان سرعین و نماینده دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان تشکیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.