کد خبر : 28398
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1395 - 20:41

اعتراض نیروهای قراردادی جهاد کشاورزی نسبت به وضعیت استخدامی

عده‌ای از نیروهای قراردادی وزارت جهاد کشاورزی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت استخدامی‌شان اعتراض کردند.

عده‌ای از نیروهای قراردادی وزارت جهاد کشاورزی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت استخدامی‌شان و وجود ناعدالتی در این زمینه اعتراض کردند.

به گزارش دهقان نیوز و به نقل از فارس، وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی وزارت جهاد کشاورزی که مدت آن به بیش از ۱۰ سال می‌رسد همچنان بلاتکلیف باقی مانده و پیرامون این موضوع بسیاری از نیروها به دلیل فقدان برنامه‌ریزی‌های صحیح و عدم تبدیل وضعیت گلایه‌هایی را مطرح کردند.

عده‌ای از نیروهای قراردادی وزارت جهاد کشاورزی با حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت به بی عدالتی و تبعیض پیرامون استخدام و تبدیل وضعیت‌شان اعتراض کردند که در میان آنان عده‌ای پلاکاردهایی در دست داشتند.

به گزارش فارس؛ پارچه نوشت‌هایی با این عنوان که «ریاست محترم جمهور: تلاش نیروهای وزارت جهاد کشاورزی سبب برگزاری جشن خودکفایی گندم شده است»، «آقای لاریجانی چرا به دستور شما نیروهای نهایتاً با ۳ سال سابقه پاره‌وقتی بخش خصوصی باید استخدام شوند و نیروهای قراردادی با بیش از ۱۰ سال سابقه همچنان قراردادی با حداقل حقوق باقی مانده‌اند»، «آیا نمی‌خواهید مجوز تغییر وضعیت نیروهای قراردادی جهاد کشاورزی را که بار مالی نیز ندارد صارد فرمائید؟»، در دست تجمع کنندگان بود.

براساس این گزارش، تجمع‌کنندگان همچنین پس از ساعاتی حضور در هوای سرد، با رایزنی با برخی مسئولان مجلس شورای اسلامی متفرق شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.