کد خبر : 28363
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1395 - 10:28

کارآفرینی با پرورش ماهی / سالی ۵۰۰ میلیون تومان درآمد دارم + عکس

سالانه در یک مرحله برداشت ۵۰۰ میلیون تومان درآمد دارم.

سالانه در یک مرحله برداشت ۵۰۰ میلیون تومان درآمد دارم.

کارآفرین نیمروزی با بیان اینکه سالانه در یک مرحله برداشت ۵۰۰ میلیون تومان درآمد دارد، گفت: عرصه های اقتصاد مقاومتی زمینه بسیار خوبی برای اشتغالزایی جوانان است. در صورت تامین برق ظرفیت تولید ۲ برابر افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه کار و کارآفرینی دهقان نیوز، احمد جوادی کارآفرین ۴۱ ساله نیمروزی با بیان اینکه ۵ سال است که ۲ استخر خاکی پرورش ماهی احداث کرده، اظهار داشت: در این مدت ۷ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

وی با بیان اینکه سالانه در یک مرحله برداشت ۵۰۰ میلیون تومان درآمد دارم، افزود: با توجه به اینکه اکثر اسناد اراضی کشاورزی منطقه سیستان محلی می باشد، شیلات سیستان اقدام به بیمه کردن ما و نیروهای فعال در کار پرورش ماهی نمی کند.

این کار آفرین تصریح کرد: نبود برق در ۱۹محل پرورش ماهی شهرستان نیمروز نیز از دیگر مشکلات موجود در این عرصه است و تاکنون به چندین نهاد مرتبط مراجعه کرده ایم اما به نتیجه ای نرسیده ایم و امیدوارم مسئولان همکاری لازم را در این زمینه با ما انجام دهند.

وی تاکید کرد: در صورت وجود برق می توانیم در هر سال دو مرحله برداشت ماهی را داشته باشیم و به پرورش دام و طیور نیز مشغول شویم که این نیز ایجاد اشتغال بیشتری را در پیش خواهد داشت.

جوادی در پایان ضمن تقدیر از سپاه و بسیج، اظهار کرد: تاکنون هرگونه درخواستی که از سپاه و بسیج داشته ام همکاری لازم از سوی آنها صورت گرفته است و امیدوارم مسئولان این ۲ نهاد همیشه موفق و پیروز باشند.

۴۵۸۸۶۳۴ %d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a2%d8%a8%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%86-8221169835

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمداربابی یکشنبه , ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

سلام من یک جوان بیکارهستم میخواستم اشتغال ایجادکنم هم برای خودم وچندنفردیگه لطفا راهنمایی ام کنیدازشهرستان مهرستان سیستان بلوچستان