کد خبر : 28282
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1395 - 14:12

گندم تولیدی در زمان تحویل دولت ۴٫۵ میلیون تن بود که امسال ۱۱٫۵ میلیون تن شد

زمانی که دولت را تحویل گرفتیم کل گندم تولیدی که خریداری می کردیم ۴ و نیم میلیون تن بود که امسال به بالای ۱۱ و نیم میلیون تن رسیده است.

 زمانی که دولت را تحویل گرفتیم کل گندم تولیدی که خریداری می کردیم ۴ و نیم میلیون تن بود که امسال به بالای ۱۱ و نیم میلیون تن رسیده است.

نوبخت: پیش بینی رشد ۷٫۷ دهم درصدی در بودجه ۹۶

به گزارش دهقان نیوز و به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان اظهار کرد: تمام تلاش دولت دوری از حاشیه ها و خدمت به مردم است.
وی ادامه داد : براساس گزارش مرکز آمار ایران در ۶ ماهه اول و سه ماهه دوم سال جاری رشد اقتصادی بسیار خوب و مطلوبی داشته ایم و مقایسه این رشد با رشد منفی ۶ و ۸ دهم درصد سال ۹۲ قابل اعتنا بوده و از منفی ۶ به مثبت ۶ رسیده ایم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: گزارش رئیس مرکز آمار که ساعتی پیش ارائه کردند، بسیار امید بخش بود و تورم آبان ماه از ۷ و نیم به حدود ۷ و ۲ دهم درصد رسید.
نوبخت گفت : تورم نقطه به نقطه نیز از ۶ و ۹ دهم به ۶ و یک دهم درصد کاهش یافته که اینها گویای مسیر درست کشور است که با تلاش بخش دولتی و غیر دولتی حاصل شده است.
نوبخت ابراز داشت: در آغاز سال جاری برای آنکه بتوان رشد را تحصیل کرد از دو مسیر اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی بخش خصوصی و تخصیص منابع اعتبارهای تملک دارایی به طرح های عمرانی دولتی وارد شدیم.
وی با اشاره به اینکه این دو اقدام در طی ۶ ماهه اول سال انجام شد، افزود: بر اساس آخرین گزارشی که در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز منتشر شد، ۱۸ هزار و ۸۲۳ واحد تولیدی که می خواستیم در نیمه نخست امسال فعال کنیم، افزون بر ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.
نوبخت ادامه داد : برخی ها عادت دارند حاصل زحمات فرزندان این ملت را نادیده بگیرند در صورتی که مجامع جهانی این رشد اقتصادی ۶ و ۶ دهم درصدی در ایران را تایید می کنند.
نوبخت اظهار کرد: کل تولید نفت با توجه به صادرات آن در گذشته حدود یک میلیون و ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار بشکه بود اما در ماه گذشته بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت تولید و صادر کردیم.
وی ابراز داشت: زمانی که دولت را تحویل گرفتیم کل گندم تولیدی که خریداری می کردیم ۴ و نیم میلیون تن بود که امسال به بالای ۱۱ و نیم میلیون تن رسیده است.
نوبخت با تاکید بر اینکه باید به رشد های بالاتری دست پیدا کرد ، اظهار داشت : خود را برای رشد بالای ۸ درصد در برنامه ششم توسعه آماده می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: هرمزگان در مقایسه با استان های مختلف در زمینه اقتصاد مقاومتی به نحو شایسته عمل کرده و امید می رود در سایر شاخص ها نیز به خوبی عمل کند.
نوبخت گفت: بر اساس گزارش ها در سالجاری حدود ۱۱۱ میلیارد تومان اعتبارات برای طرح های تولیدی بخش خصوصی در هرمزگان تسهیلات گرفته شد و برای بخش های عمرانی حدود ۲۷۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار استان قرار داشت که ۱۵۷ میلیارد تومان برابر با ۵۷ درصد در این فصل تخصیص داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ب دوشنبه , ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

اونوقت اینکارو شما کردین؟!