کد خبر : 33740
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 9:32

‎وزارت جهاد کشاورزی دستگاه برتر شد

وزیر جهاد کشاورزی با دریافت لوح از رییس جمهوری، مورد قدردانی قرار گرفت.

‎وزارت جهاد کشاورزی دستگاه برتر انتخاب شد

‎به گزارش دهقان نیوز از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، همچنین «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی با دریافت لوح از رییس جمهوری، مورد قدردانی قرار گرفت.
سیزدهمین جشنواره شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با شعار «توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با تقویت وحدت و عزت ملی در سایه آزادی، امنیت و آرامش» در سالن اجلاس سران برگزار شد.
‎در این مراسم رییس جمهور از خانواده پنج شهید دولت، شهیدان «محمد جواد تندگویان»، «سید موسی نامجو»، «موسی کلانتری»، «محمود قندی» و «حسن عباسپور» و برگزیدگان و دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی در سال ٩۶ که بر اساس نتایج ارزیابی های انجام شده از عملکرد سال ٩۵ آنها انتخاب شده اند با اهداء لوح و تندیس جشنواره، تقدیر کرد.
‎بر این اساس وزارت امور اقتصادی و دارایی ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان ملی استاندارد، سازمان بهزیستی کل کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان ١٠ دستگاه برتر در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی برگزیده و از سوی رییس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.