تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 5:59

گفتگو با نایب رئیس نظام صنفی کشاورزی رزن

گفتگو با نایب رئیس نظام صنفی کشاورزی رزن

به صنعت زنبورداری توجه ویژه شود.

به صنعت زنبورداری توجه ویژه شود.

نایب رئیس نظام صنفی کشاورزی رزن از عدم وجود راههای دسترسی به واحدهای تولیدی در رزن خبر داد و تاکید کرد: به صنعت زنبورداری توجه ویژه شود.

اسداله نصرتی در گفتگو با دهقان نیوز افزود: اکثر راه های ارتباطی به واحدهای تولیدی از قبیل گلخانه ها و دامداریها در شهرستان رزن خاکی است و دسترسی به آنها مخصوصا در فصول بارندگی بسیار دشوار است و همکاری در این خصوص از طرف جهاد کشاورزی انجام نمی گیرد. انتظار داریم در این مورد جهاد کشاورزی با کمک اداره راه در حل این مشکل با کشاورزان و دامداران همکاری نمایند.

وی گفت: از طرف دیگر ظرفیت ایجاد دامداری های سنتی در شهرستان محدود است اما بانکها بیش از این ظرفیت اقدام به دادن وام به متقاضیان کرده اند که اینکار در آینده مشکلاتی را در این بخش بوجود خواهد آورد و این واحدها به سبب تعدد زیاد و مواجه با بازار سخت در آینده در بازپرداخت وامها با مشکل روبرو خواهند شد.

وی به دهقان نیوز گفت: پیشنهاد می کنیم بانکها بجای پرداخت وام خارج از حد نیاز جهت دامداری سنتی، به سمت واحدهای صنعتی سوق داده شوند مانند صنعت زنبورداری که اصلا توجهی به آن نمی شود و به دست فراموشی سپرده شده، صنعتی که تمام آن برای زندگی انسان مفید است با حمایت از بخش زنبورداری به احیای این صنعت تولیدی مفید و ضروری  بپردازیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.