تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 7:33

گفتگو با رئیس نظام صنفی کشاورزی شیروان

گفتگو با رئیس نظام صنفی کشاورزی شیروان

کشاورزان شیروانی کل شهر را ضدعفونی کردند.

نایب رئیس خبرگان کشاورزی خراسان شمالی و رئیس نظام صنفی کشاورزی شیروان گفت: کشاورزان شیروانی کل شهر را ضدعفونی کردند.

علی کاظمی با اشاره به اینکه این یک امتحان بود که  کشاورزان را سربلند کرد به دهقان نیوز گفت: شبها در حالیکه بسیاری از شهروندان در خواب بودند تا نزدیک صبح و زیر قطرات آب و بوی بد ماده ضدعفونی کننده در سرمای زمستان کشاورزان ماندند تا شهر بماند. بی ادعا در حالیکه ماسک بر صورت داشتند و خیلی ها اصلا شناخته نشدند، به کمک بخش بهداشت شهر آمدند و تنها خواسته آنها فقط آرزوی سلامتی شهروندان حتی خانواده آن محتکر ماسک است. آنها با دستان پینه بسته خود بذر مهربانی وهمدلی را پاشیدید تا در آینده درخت دوستی در شهر ریشه بیفشاند.

وی گفت: کشاورزان در نشستی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر شیروان و خبرگان کشاورزی بلافاصله بعد از اعلام دولت در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور هماهنگی و برنامه ریزی کردن و پس از آن نسبت به ضدعفونی شهرستان و روستاهای توابع آن اقدام نمودند. فقط به فاصله ۲ تا ۳ روز بعد از اعلام مسئولین کشور در مورد بیماری کرونا در قم، کشاورزان شیروان با تهیه مواد ضدعفونی کننده به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان تمام شهرستان و توابع آن را هفته ای یکبار از ساعت ۱۰ شب تا ۵ صبح ضدعفونی می کنند. کشاورزان با همکاری یکدیگر و با استفاده از ادوات کشاورزی و هزینه شخصی خود اقدام به تهیه و انجام این عمل با ارزش نمودند بطوریکه آمار مبتلایان به ویروس مرگبار و بی رحم کرونا در شهرستان شیروان از تمام شهرهای دیگر استان کمتر است.

رئیس نظام صنفی کشاورزی شیروان در پایان به دهقان نیوز گفت: بدینوسیله اعلام می داریم که حاضریم در راستای همدوستی با دیگر شهرهای استان نیز همکاری کنیم. کشاورزان دلیر و زحمتکش همیشه در صحنه حاضر هستند. نباید این قشر مفید و با ارزش را فراموش کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.