کد خبر : 53555
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1399 - 7:36

قائم مقام‌خانه کشاورز:

کشاورزان همانند زمان جنگ به تولید ادامه دهند / برای جهش تولید نیازمند سرمایه گذاری دولت در کشاورزی هستیم

کشاورزان همانند زمان جنگ به تولید ادامه دهند / برای جهش تولید نیازمند سرمایه گذاری دولت در کشاورزی هستیم

جهش تولید مستلزم سرمایه گذاری کلان دولت در بخش کشاورزی است.

جهش تولید مستلزم سرمایه گذاری کلان دولت در بخش کشاورزی است.

قائم مقام‌خانه کشاورز گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک کشور، جهش تولید مستلزم سرمایه گذاری کلان دولت در بخش کشاورزی است.

‌عنایت اله بیابانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اهمیت جهش تولید در بخش کشاورزی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بخش کشاورزی، شرایط جوی مناسب و دسترسی به دانش روز انتظار می رود که کشاورزان مطابق با استانداردهای مورد قبول کشورهای هدف تولید کنند.

وی افزود: چهار فصل بودن اقلیم و موقعیت استراتژیک و جغرافیایی کشور این امکان را می دهد که در بخش کشاورزی توانمند حضور یابیم و بتوانیم در جهت تحقق شعار سال گام های مهمی را برداریم.

 تولیدکنندگان بخش کشاورزی همانند زمان جنگ به تولید ادامه دهد

بیابانی ادامه داد: دولتمردان برای تحقق شعار جهش تولید باید سرمایه گذاری کلانی در بخش کشاورزی انجام دهند، ضمن آنکه ارتباط خود با دیگر کشورها را به گونه ای تنظیم کند که قابل قبول باشد.

قائم مقام خانه کشاورز با تاکید بر این مسئله که بخش کشاورزی همانند زمان جنگ باید محصولات تولیدی را به بهترین نحو عرضه کند، بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای کشور در تولید محصولات کشاورزی این امکان وجود دارد که رونق کشاورزی حفظ شود.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به بارندگی های مناسب طی سال گذشته و امسال این امکان وجود دارد که در صورت حمایت دولت، شعار “جهش تولید” تحقق یابد به طوریکه با توسعه صادرات و ارزآوری از این محل بتوان حرفی در بازارهای هدف برای گفتن داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.