کد خبر : 6618
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1395 - 9:08

کارگزاران بیمه کشاورزی در بلاتکلیفی / کارگزاران بیمه کشاورزی را استخدام کنید

دهقان نیوز / حالا که بانک کشاورزی از استخدام هم ما ناتوان است دست کم دولت و مجلس زمینه استخدام شدن ما را از طریق وزارت کشاورزی فراهم کنند.

دهقان نیوز / حالا که بانک کشاورزی از استخدام هم ما ناتوان است دست کم دولت و مجلس زمینه استخدام شدن ما را از طریق وزارت کشاورزی فراهم کنند.

جمعی از کارگزار بیمه کشاورزی در سراسر کشور در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت استخدامی خود مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند.

این کارگزاران بیمه کشاورزی با تجمع در مقابل درب مجلس نسبت به عملکرد بانک کشاورزی در تعدیل نیرو و تحت پوشش قرار ندادن کارگزاران اعتراض کردند.

به گزارش دهقان نیوز و به نقل از ایلنا، جمعی از کارگزاران بیمه کشاورزی که تحت پوشش بانک کشاورزی قرار دارند، در مقابل درب مجلس تجمع کردند.

این تجمع‌کنندگان که تعدادشان به حدود ۲۰۰ نفر می‌رسید از سراسر کشور برای برگزاری این تجمع به محل ساختمان مجلس آمده‌اند.

به گفته یکی از تجمع‌کنندگان، تجمع کارگزاران بیمه کشاورزی در اعتراض به تعدیل نیرو و تحت پوشش بیمه قرار نگرفتن‌ آنها صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، این تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی از هیات رئیسه مجلس درخواست داشتند تا طرح مربوط به حمایت از وضعیت بیمه و استخدامی آنها که از بیش از یکسال پیش تهیه شده را در دستور کار مجلس قرار دهد.

این تجمع‌کنندگان خواستار تسریع در تصویب طرح استخدامی خود توسط مجلس شدند.

کارگزاران بیمه کشاورزی که تا پیش از این زیر نظر بانک کشاورزی مشغول رساندن خدمات بیمه ای به دامداران و کشاورزان سراسر کشور بودند می‌گویند حالا که بانک کشاورزی از استخدام هم ما ناتوان است دست کم دولت و مجلس زمینه استخدام شدن ما را از طریق وزارت کشاورزی فراهم کنند.

بر همین اساس اکنون کارگزاران منتظرند تا مجلس از طریق تصویب طرحی این فرصت را در اختیار کارگزارانی که حداقل چهارسال سابقه کار دارند فراهم کند و بر مبنای قانون خدمات کشوری آنها را جایگزین بازنشستگان جهاد کشاورزی کند.

لازم به ذکر است، این کارگزاران بیمه کشاورزی دارای مدارک دانشگاهی مرتبط با علوم کشاورزی و دامداری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مریم چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

جای تاسف داره که ما با این همه سختی که میکشیم امنیت شغلی نداریم.توی کدوم شغل هشتاد کیلومتر از محل سکونتشون توی خطرناک ترین جاده ها و مسیرهای صعب العبور بدون حتی بیمه ایی و مزایا دور میشن؟ جالبه که ما جز قشر شاغل به حساب میای!.مراحل گزینش رو گذروندیم و تعهد و انگشت نگاری و عدم سو پیشینه ولی هنوز استخدام نیستیم .مسوولین چرا نمیبنند؟استخدام ما بار مالی داره؟چطور استخدامی های قبلی بار مالی نداشت؟همکاران ما با پانزده سال سابقه در این وظعیتن.این انصافه؟این عدالته….

کارگزار با 11 سال سابقه کار پنجشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

از دولت و مجلس خواهش میکنیم فکری به حال آینده شغلی ما بکنن . با ۱۱ سال سابقه ارزیابی و قرار داد مستقیم با بانک کشاورزی حتی ۱ روز بیمه عمر هم برای ما رد نشده !!
اگر فرزندان خودتون هم بودن اینطور بی تفاوت بودید!!
صندوق بیمه بعد از گذشت اینهمه سال صراحتا اعلام کرده ما توان استخدام شما نداریم زن و بچه ما شکمشون از کجا سیر بشه . مسوولین رسیدگی کنید

کارگزار شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

با ۹ سال سابقه ارزیابی، بدون بیمه و دارای کارشناسی‌ارشد و گذراندن چندین دوره از طرف صندوق بیمه محصولات کشاورزی لطفا به گوش مسئولین برسانید. با تشکر از شما

کارگزار دوشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

با سلام خدمت شما و حامیان بخش کشاورزی
لطفا در مورد وضعیت کارگزاران بیمه کشاورزی و نداشتن امنیت شغلی آنان با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بخصوص در کمسیون های اجتماعی و کشاورزی گفتگوی انجام دهید. سپاسگزارم

کارگزار دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

سلام لطفاً نمایندگان محترم ما کارگزاران بیمه تعدادی جوان بیکاریم که چند سال است وقت و انرژی مان را روی این کار قرار دادیم و تمام امیدمان موفقیت این طرح است خواهش میکنم اجازه دهید تا این طرح به رای گیری گذاشته شود در مجلس. ممنونم