کد خبر : 30010
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 12:24

کارآفرینی با صنایع تبدیلی میوه جات / ماهانه ۶ میلیون تومان درآمد دارم + عکس

از اینکه توانسته ام برای خود و دو نفر دیگر اشتغال زایی کنم خیلی خوشحال هستم.

از اینکه توانسته ام برای خود و دو نفر دیگر اشتغال زایی کنم خیلی خوشحال هستم.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با راه اندازی صنایع تبدیلی در زنجان زمینه اشتغال سه نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است و به طور میانگین ماهیانه شش میلیون تومان از صنایع تبدیلی درآمد می کند.

 

محمد حسین شهبازی با بیان اینکه دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی پزشکی هستم و ۲۰ سال دارم ، اظهار کرد: از تابستان سالجاری دنبال کار بودم که با سرمایه ای که داشته ام برای خود اشتغال زایی کنم.

 

وی با بیان اینکه در این راه با حمایت های پدرم به بسیج سازندگی مراجعه کرده و مشاوره های لازم را در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی دریافت کرده ام، تصریح کرد: با سرمایه ۵۰ میلیون تومان و همکاری دو نفر از دوستان اقدام به خرید دستگاه خشک کن میوه و اسلایسر برای ورق کردن میوه کرده ایم.

 

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه نزدیک به ۳۵ میلیون تومان برای دستگاه خشک کن و ۱۲ و نیم میلیون تومان برای خرید اسلایسر هزینه کرده ایم، خاطرنشان کرد: مابقی اعتبار برای خرید میوه ، گوجه و پیاز ، اجاره مکان، هزینه آب و برق و گاز و غیره هزینه شده است.

 

شهبازی با بیان اینکه میوه های مربوط به هر فصلی را می توانیم در صنایع تبدیلی خشک کرده و به بازار عرضه کنیم، تاکید کرد: سیب و پرتقال بیشترین محصولی است که تا به امروز در صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه پیاز و گوجه فرهنگی نیز در صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار می گیرد، گفت:ابتدا گوجه و پیاز را در دستگاه خشک کرده سپس تبدیل به پور پیاز و گوجه می کنیم که در رستورانها و کارخانجات مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه با راه اندازی صنایع تبدیلی زمینه اشتغال سه نفر به طور مستقیم فراهم شده است، گفت: از اینکه توانسته ام برای خود و دو نفر دیگر اشتغال زایی کنم خیلی خوشحال هستم.

 

شهبازی با بیان اینکه هر دستگاه به طور میانگین در هر شیفت ۱۰ کیلو گرم میوه خشک تولید می کند، تصریح کرد: هر دستگاهی سه شیفته می تواند نزدیک به ۳۰ کیلوگرم میوه خشک را تولید کند.

 

وی با اشاره به اینکه از هر ۱۰ کیلو گرم گوجه فرنگی نزدیک به یک کیلو گرم گوجه خشک تولید می شود، افزود: از هر ۷ کیلو پیاز نزدیک به یک کیلو پیاز خشک تولید خواهد شد.

 

 

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه به طور میانگین ماهیانه ۶ میلیون تومان می توان از صنایع تبدیلی فروش میوه های خشک شده درآمد کرد، خاطرنشان کرد: مقدار از این درآمد صرف اجاره مکان، پرداخت اقساط هزینه های آب ،برق و گاز و خرید میوه می شود.

 

شهبازی به جوانان توصیه کرد: کار سراغ کسی نمی آید به بسیج سازندگی بروید و مشاوره های لازم را در راستای اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی دریافت کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.