کد خبر : 29331
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 12:59

چه خبر از نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی ؟

برای بررسی علت اعلام نشدن نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی پس از ۴ ماه و کاهش تعرفه ۸ قلم کالای اساسی، فردا در مجلس تشکیل جلسه می‌دهیم.

برای بررسی علت اعلام نشدن نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی پس از ۴ ماه و کاهش تعرفه ۸ قلم کالای اساسی، فردا در مجلس تشکیل جلسه می‌دهیم.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برای بررسی علت اعلام نشدن نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی پس از ۴ ماه و کاهش تعرفه ۸ قلم کالای اساسی، فردا در مجلس تشکیل جلسه می‌دهیم.

نظر افضلی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به اینکه با گذشت ۴ ماه از شروع سال زراعی و زمان اعلام نرخ خرید تضمینی از سوی دولت تاکنون اتفاقی نیفتاده و واکنش کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان ناظر در این زمینه چه بوده است، تصریح کرد: مجلس طی ۶ هفته اخیر درگیر برنامه ششم توسعه بود و اصلاً نشست کمیسیون در بخش‌های تخصصی برگزار نشد.

وی با اشاره به اینکه قطعاً کمیسیون کشاورزی مجلس نسبت به این موضوع انتقاداتی دارد، تصریح کرد: در عین حال، کاهش تعرفه واردات کالاهای اساسی از جمله برنج از دیگر مواردی است که به زنجیره بخش کشاورزی از تولید تا توزیع ضربه وارد می‌کند و نباید یک‌شبه سیاستی را اعلام کرد.

به گفته نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، فردا موضوع تنظیم بازار شب عید، کاهش تعرفه کالاهای اساسی و اعلام نشدن نرخ خرید تضمینی در کمیسیون کشاورزی مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.