کد خبر : 33867
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 12:20

پای درد دل مهندسین ناظر کشاورزی / وضعیت بلاتکلیفی داریم !

 وزیر محترم جهاد کشاورزی و مجلس برای استخدام ما تدبیری بیاندیشد.

جمعی از مهندسین ناظر کشاورزی با ارسال مطلبی به دهقان نیوز خواستار  بررسی مشکلات ناظرین کشاورزی و جذب سریع‌تر این قشر زحمتکش شدند.

در این مطلب آمده است:

ما ناظران بخش کشاورزی سراسر کشور که طی مصوبه سال ۹۰ استخدام ناظرین کشاورزی، به علت پایین بودن سهمیه از استخدام بازمانده ایم و وضعیت بلاتکلیفی داریم به‌طوری که ناظرین کشاورزی بعضا با سن بالای ۳۵ سال از همه جا بازمانده اند و در تنگنای بیکاری به سر می‌برند.

 امیدواریم دولت و مجلس محترم تدابیری اتخاذ نمایند که این جوانان که سرمایه علمی و تجربی کشور هستند از لحاظ اشتغال تعیین تکلیف شوند.

طی مصوبه سال۹۰ حدود ۱۰ هزار نفر مهندس ناظر کشاورزی که سابقه فعالیت در جهاد کشاورزی داشتند استخدام شدند و تعداد زیادی از ناظرین که هم دارای فعالیت و سوابق چندین ساله و هم دارای گواهی آموزشی و آزمونهای کتبی و شفاهی جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی می‌باشند همچنان بلاتکلیف باقی مانده‌اند و اکنون با توجه به سن اکثریت بالای ۳۰ سال و سالها تلاش درعرصه جهاد با دستمزد بسیار ناچیز، شرایط استخدام در ارگانهای دیگر را از دست داده اند.

طبق آمار هر ساله در آموزش و پرورش، معلم‌ها‌ی نهضت و حق‌التدریسی‌ها با ۳ تا ۴ سال سابقه استخدام می‌شوند ولی ما ناظران کشاورزی که طی سالها کار، برای بهبود عملکرد کشاورزان، پا به پای این قشر زحمتکش بوده و هستیم، وزیر محترم جهاد کشاورزی و مجلس برای استخدام ما هیچ تدبیری نمی‌اندیشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.