کد خبر : 34005
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 12:43

واگذاری شرکت‌ غله به بخش خصوصی + جزییات

شرکت های غله در کشور به بخش خصوصی واگذاری می شود.

تمام شرکت های غله در مناطق مختلف کشور به بخش خصوصی واگذاری می شود.

مقام مسئول شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: بر اساس قانون خصوصی سازی تمام شرکت های غله در مناطق مختلف کشور به بخش خصوصی واگذاری می شود که تا به امروز دو شرکت مناطق ۷ و ۱۳ واگذار شده است.

حسین داستان در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: تمام شرکت های غله منطقه ای شرکت بازگانی دولتی ایران در نوبت خصوصی سازی رفته و قرار بر واگذاری به بخش خصوصی است.

وی افزود:  تا به امروز ۲ شرکت منطقه ای شرکت بازرگانی دولتی ایران از ۱۴ شرکت موجود واگذار شده و مابقی آن نیز واگذار خواهد شد که این برنامه از سال های قبل برنامه ریزی شده بود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر اینکه واگذاری شرکت های منطقه ای بر اساس قانون خصوصی سازی است گفت: شرکت های واگذار شده مربوط به مناطق  ۷ و ۱۳ است به مرکزیت استان گیلان و شامل استان های قزوین و اردبیل و منطقه دیگری هم شامل کردستان و همدان می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

م.ب پنجشنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۰۷

باسلام
از این که می خوان اصل ۴۴ اجرا کنن خوبه. ولی به چه فیمتی به قیمت بی کار شدن پرسنل که دارن کار میکنن.عاقبت اینکه جایی که ارتباط مستقیم با نان مردم دارد ویک محصول استراتژیکی به بخش خصوص چه می شود.ولی چیزهایی که اهمیت استراتژیکی ندارد وبا هزینه های زیاد دولتی دارد اداره میشود.