کد خبر : 37638
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 22:01

هیچ پروژه ای به اندازه گلخانه توجیه اقتصادی ندارد

هیچ پروژه ای به اندازه ایجاد گلخانه توجیه اقتصادی ندارد.

۱۱۸ پروژه جهاد کشاورزی تهران در دهه فجر افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۱۱۸ پروژه جهاد کشاورزی استان تهران در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس، کریم ذوالفقاری در جلسه کمیته هماهنگی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در آستانه سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک پیشاپیش دهه فجر، بیان کرد: هیچ پروژه ای به اندازه ایجاد گلخانه توجیه اقتصادی ندارد.

وی عنوان کرد: در دو بخش باید خوب کار کنیم؛ یکی عرصه اقتصادی و ایجاد اشتغال که علیرغم کارهای خوب صورت گرفته درحوزه وزارت جهاد کشاورزی و استان هنوز کافی نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: دیگر اینکه با تفهیم نعمت امنیت در کشور و نشان دادن نقاط قوت و توانمندیها، استعداد نسل جدید را شکوفا نموده و روحیه انتقادی صرف را با همت و تلاش جایگزین کنیم.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه ۶ درصد جمعیت استان تهران در روستاها زندگی می‌کنند، ادامه داد: برای دهه فجر امسال از محل طرح‌های سازمان جهاد کشاورزی استان به غیر از دستگاه‌های وابسته پیش بینی شده تعداد ۱۱۸ پروژه با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۲ میلیاردریال و ایجاد اشتغال ۴ هزار و ۳۷۷ نفر افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس حداکثر ظرف هفته آینده مدیران شهرستان پس ازجمعبندی پروژه‌های قابل افتتاح با فرمانداری‌های مربوطه، نسبت به اعلام لیست طرح‌های قابل افتتاح و برنامه های خود در این دهه به دبیرخانه بزرگداشت دهه فجر سازمان اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.