کد خبر : 38091
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 19:08

همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۹۷ جوابگوی بازنشستگان نیست

همسان سازی حقوق بازنشستگان جوابگوی رفع نیاز بازنشستگان نیست.

همسان سازی حقوق بازنشستگان جوابگوی رفع نیاز بازنشستگان نیست.

نشست روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان تهران برگزار شد

نشست روسای کانون‌های بازنشستگی کشوری استان تهران با موضوع بررسی لایحه بودجه ۹۷ و چگونگی افزایش اعتبار پیش‌بینی شده در آن برای بازنشستگان، برگزار شد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از مهر، فرامرز میرزاخانی مقدم، عضو هیات مدیره کانون بازنشستگی جهاد کشاورزی با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۶۰ درصد کاهش دارد که جوابگوی رفع نیاز بازنشستگان نیست، گفت: صندوق بازنشستگی برای سال ۹۷، چهار هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد داده است، اما هیات مدیره کانون های بازنشستگی استان تهران شش هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده بود که در این خصوص مکاتباتی با رییس مجلس و کمیسیون های مختلف مجلس انجام شده است. این موضوع در کمیسیون تلفیق بررسی شد و انتظار می رود مجلس این رقم پیشنهادی را هنگام بررسی در مجلس با تامین منابع لازم در قانون بودجه، نهایی کند.

وی افزود: یکی از معضلات کانون های بازنشستگان، بلاتکلیف بودنشان از نظر انجام تشریفات ثبتی است. باتوجه به اینکه از آبان ماه سال ۹۵ کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در خصوص قانون جدید فقط به تشکل های حزبی و اقلیت های دینی نظارت دارد؛ از این تاریخ تاکنون کانون هایی که انتخابات هیات مدیره انجام داده اند، نتوانسته اند اقدامات ثبتی انجام دهند.

میرزاخانی مقدم گفت: از مسوولان وزارت کشور، صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم که هرچه زودتر لایحه مورد نظر را مورد بررسی و تصویب قرار دهند تا این مشکل کانون های بازنشستگی حل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.