کد خبر : 407
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 - 8:40

نظام صنفی باید صدای رسای بخش کشاورزی باشد / شرایط برای حضور تشکل ها کاملا مهیا است

دهقان نیوز / نظام صنفی کشاورزی باید صدای رسای بخش کشاورزی باشد و این صدا باید به گوش جامعه و مسئولان رسانده شود و راهکارها و اقدامات مربوط را نیز ارائه دهد.

دهقان نیوز / نظام صنفی کشاورزی باید صدای رسای بخش کشاورزی باشد و این صدا را در همان زمانی که مساله و  چالش مطرح است باید به گوش جامعه و مسئولان رسانده شود و راهکارها و اقدامات مربوط را نیز ارائه دهد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نشست با نمایندگان ۱۳ نظام صنفی کشاورزی عضو کمیته تخصصی محصولات سردسیری بر ضرورت حضور و فعال شدن اتحادیه ها و نظام های صنفی کشاورزی در بحث خرید و ذخیره سازی سیب درختی از باغداران و هماهنگی های مربوط تاکید کرد و افزود: شرایط لازم جهت حضور تشکل ها کاملا مهیا است و باید استفاده لازم در سریع ترین زمان ممکن انجام پذیرد.

حسین صفایی اظهار داشت: اتحادیه های مرتبط باید نسبت به خرید و ذخیره سازی سیب درختی اقدام می کنند و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز وظایف حاکمیتی و هدایتی شبکه را عهده دار است.

وی افزود: در این روند اتحادیه ها بر حسب وظایف خود نسبت به خرید سیب درختی با همکاری و هماهنگی معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و نظام های صنفی کشاورزی به موجب وظایف و ماموریتهای مندرج در قانون تمرکز و آیین نامه اجرایی آن باید اقدام خواهند نمایند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: نظام صنفی کشاورزی باید صدای رسای بخش کشاورزی باشد و این صدا را در همان زمانی که مساله و  چالش مطرح است باید به گوش جامعه و مسئولان رسانده شود و راهکارها و اقدامات مربوط را نیز ارائه دهد.

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز در این جلسه گفت: هم اکنون در شرایطی قرار گرفته ایم که از فعالیت های در جهت تحقق هدف عبور نموده و می باید بر فعالیت های هدف در ارتباط با موضوع جمع آوری سیب درختی از باغداران و ایجاد فرصتی برای درگیر شدن شبکه ها در جهت حمایت از قشر کشاورز متمرکز باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.