کد خبر : 2422
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 دی 1394 - 16:27

نامه سرگشاده جمعی از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی / از حداقل مزایای کاری محرومیم !

دهقان نیوز / جمعی از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی با ارسال مطلبی به دهقان نیوز خواستار رفع مشکلات این گروه از فارغ التحصیلان شدند.

 

دهقان نیوز / جمعی از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی با ارسال مطلبی به دهقان نیوز خواستار رفع مشکلات این گروه از فارغ التحصیلان شدند.

آنها در بخشی از این مطلب که خطاب به قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی نوشته شده آورده اند:

خوب است بدانید خیل جوانان این مرز و بوم به دلیل قراردادهایی کاملا یکطرفه به نفع بانک کشاورزی و شرکت های خدمات بیمه ای، نداشتن پوشش بیمه ای و سنوات شغلی، نابسامانی و تبعیض فاحش بین کارگزاران و پرسنل رسمی از نظر حقوق فردی و کارمزد دریافتی، عدم پاسخگویی مسئولین صندوق و عدم دریافت حقوق ۶ تا ۹ ماه گذشته به خانه ملت پناه برده اند و اینکه از کنار مسائل این چنین مهمی به راحتی می گذرید جای تعجب است.

باعث خوشحالی است که جنابعالی ، فرزندان تحصیلکرده و کارشناسان با سوابق کاری بالا و قراردادهای مستمر سالیانه را کارگران فصلی می پندارید.

غیور مردان و شیرزنانی که عمر و جوانی خود را در راه اعتلای این صنعت و به امید  آینده ای درخشان گذرانده اند و در حال حاضر با گذشت سالیان متمادی و متاسفانه بروز حوادث شغلی و فوتی برخی همکاران ، از حداقل مزایای کاری محرومیم.

قائم مقام محترم ؛ سخنرانی های شما و همکارانتان در برخی استانها در راستای موافقت با طرح استخدام آن هم در حضور بیش از هزاران نفر از پرسنل، دور نمانده و متاسفانه اینکه در حال حاضر به این موضوع توجهی ندارید جای تعجب و تاسف دارد.

به شما یادآور می شویم که در سالهای اولیه ورودمان ، صندوق بیمه شرط اصلی فعالیت و همکاری را در این کار منوط به نداشتن شغل دوم و پاره وقت دانسته و اعلام نمودید که کارشناس مربوطه باید دارای فراغت کاری و عدم وابستگی باشد که به محض وقوع خسارت و حوادث اورژانسی در دسترس بوده که بر همین مبنا بسیاری از همکاران از فعالیتهای کاری خود منع گردیدند و در این راه با توجه به بالا رفتن سن از قافله استخدام و کارآفرینی نیز باز ماندیم.

چنانچه همکارانتان اراده کنند با اتخاذ تصمیمات مالی و تقسیم عادلانه کارمزد بین تمام کارگزاران در طول سال به راحتی مسائل مالی حل شده و جای هیچگونه نگرانی نخواهد ماند.

در پایان با توکل بر خداوند متعال، اراده و قدرت تفکر جمعی، راهی را که با همکاران انتخاب کرده ایم تا حصول نتیجه پیش خواهیم برد.

با تشکر  – جمعی از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهرام الف پنجشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

با سلام.کارگزاران بیمه هم جوانانی هستند که در این کشور به دنیا آمده اند و تحصیل کرده اند و حق اشتغال و بیمه و رفاه اجتماعی دارند.اما متاسفانه این جوانان به علت عدم وجود قانون و مقررات صحیح به گونه ای مورد تبعیض قرار گرفته اند که حالا هر کدام پس از داشتن حدود دوازده سال سابقه وبالا رفتن سن و ازدست دادن سایر شرایط استخدامی اینگونه مورد بی مهری مسولان صندوق بیمه قرار گرفته و از آن بدتر تعدادی از نمایندگان مجلس قرار گرفته اند که حتی با وجود اخذ ارای لازم جهت استخدام در مجلس شورای اسلامی فقط به دلیل ابراز سلیقه تعدادی از نمایندگان حق این جوانان میهن اسلامی پایمال گردیده است.به امید اینکه تمامی جوانان مملکت به حداقل حق و حقوق خودشون در کشور خودشدن برسند.

محمدی جمعه , ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲:۰۳

ریاست محترم صندوق بیمه جناب اقای حسن نژاد با سلام. بیش از یک دهه از فعالیت کاری ما میگذرد اما دریغ از یک روز بیمه و اینده ای که بهش دلخوش باشیم . این روزا بشدت کارگزارانت نارحت و غمیگنن با استخدام تمام همدوره ای های ما در سایر ارگانا از جمله ناظرین گندم که انها نیز همچون ما مهندس کشاورزی بودن و به لطف و عنایت خدا و مسولان نتیجه زحمات خود را گرفتن ما روز بروز شکسته تر شدیم آیا کسی مارا نمیبیند؟؟؟ ازتون میخوایم حمایتومن کنید و کار استخدامی ما کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی درست کنید . ما دیگه هیج جا فرصت استخدام نداریم از اولین روزای جوانی تا اکنون صادقانه در خدمت صندوق بودیم .

مسعود جمعه , ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۹:۰۳

باسلام
درودبر دهقان نیوزکه انصافأ بانشرمطالبی ازبچه های بیمه ماراتنهانگذاشتن.
واقعا درد دل بچه هاهمینه وچیزی جز امنیت شغلی نمیخوان

محمد.ع جمعه , ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

باسلام،جا داره یادی بکنم از دو تن از همکارام که تو جاده ها دراه خدمت رسانی به مردم عزیز در عرصه بیمه محصولات کشاورزی جون خودشونو از دست دادن والان همسر وبچه های بازمانده از اونا بدون هیچ سرپناه وحداقل حقوق یک کارگر ساده از اون متوفاها دارن روزای سختیو میگذرونن.یاد اون بچه ها که الان سایه پدر بالا سرشون نیست.روزهای عزیرو گرانبهای جوانی رو به بیمه محصولات کشاورزی خدمت کردم اونم یازده سال حالا از این واهمه دارم که اگر من اتفاقی برام بیوفته پسر کوچک پنج سالم چه برسرش خواهد امد.اندکی تامل کنین مدیران محترم صندوق بیمه محصولات کشاورزی اندکی تامل…..

امید شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲:۰۸

با سلام،استخدام کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی که شبانه روز مشغول فعالیت و ارایه خدمات به کشاورزان زحمتکش هستش برای دولت بار مالی در بر خواهد داشت اما استخدام ناطرین گندم که همانطور از اسمش پیداست و حتی خود افراد استخدام شده و حتی مسولین خدمات جهاد کشاورزیی هم از چنین استخدامی خندشون میگیره بار مالی نداشته است واقعا متاسفم.. از روی سیاست و بی اطلاعی جلوی استخدام این قشر زحمتکش را گرفته اند…

علی چهارشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

باسلام
از اینکه مشکل کارگزاران رو بازتاب دادید سپاسگزارم…واقعا جای هیچگونه حرفی نیست.مدیر عامل هم متاسفانه هیچ