کد خبر : 54885
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 15:45

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی با تقدیر از حمایت معاون اقتصادی وزیر کشور از صنایع غذایی

مدیرانی که در تولید اخلال می کنند باید مجازات شوند / لزوم بکارگیری یک مسئول در استانداری و فرمانداری جهت پیگیری ۲۴ ساعته تولید / نباید برای یک تصمیم کوچک، واحد تولیدی تعطیل شود

مدیرانی که در تولید اخلال می کنند باید مجازات شوند / لزوم بکارگیری یک مسئول در استانداری و فرمانداری جهت پیگیری ۲۴ ساعته تولید / نباید برای یک تصمیم کوچک، واحد تولیدی تعطیل شود

باید نام این بیانات را مطالبه گری تولیدکنندگان از سوی وی نامید.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران با اشاره به جلسه ستاد تسهیل و اظهارات آقای دین پرست عضو ستاد تسهیل رفع موانع تولید و معاون وزیر کشور در این جلسه مبنی بر اینکه جهش تولید؛ صرفا با تغییر اساسی و جهش جدی در رویکرد مدیران اجرایی محقق خواهد شد و برخورد قاطع با عوامل سرگردانی سرمایه گذاران در سطح دستگاه های اجرایی بایستی در سرلوحه اقدامات قرار گیرد گفت: در واقع باید نام این بیانات را مطالبه گری تولیدکنندگان از سوی وی نامید.

محسن نقاشی در گفتگو با دهقان نیوز با اشاره به اینکه از دیگر اظهارات معاون اقتصادی وزیر کشور در این جلسه این بوده که فرمانداران موظفند در اجرای دستور موکد وزیر کشور، نسبت به شناسایی و احیای واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال اقدام نمایند گفت: فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران همواره از حمایت، اراده، جدیت و قاطعیت وی در جهت منافع صنایع غذایی کشاورزی تقدیر و قدردانی داشته است.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه و دستور اکید وزیر کشور و دستورالعمل های شفاف معاون وزیر و دستورات و حمایت ریاست قوه قضاییه و توجه رییس جمهور و تاکیدات و حمایتهای همه جانبه  مقام معظم رهبری از تولید، چرا برای یک تصمیم کوچک، واحدهای تولیدی تعطیل می شوند؟

وی گفت: از آقای دین پرست تقاضا داریم دستور فرمایند در استانداری ها و یا فرمانداری ها مسئولی اختصاصا جهت پیگیری امور تولید بصورت ۲۴ ساعت تعیین شود و اداراتی که در امر تولید به بهانه قانون اخلال در تولید می کنند، شخص مدیرکل و یا رییس آن اداره به قوه قضاییه معرفی و مجازات شود.

 دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: واقعا در شرایطی که جنگ اقتصادی را در پیش داریم و مقام معظم رهبری، تولیدکنندگان را رزمندگان نامیدند، اخلال و کارشکنی و ناامید کردن رزمندگان و تعطیلی کارخانجات و بیکاری دارای چه جرمی می باشد؟! که حتی رهبری فرمودند برای تولید کننده ۷۰ خان ایجاد می کنند.

نقاشی در پایان گفت: فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران از بیانات آقای دین پرست معاون وزیر کشور تشکر و تقدیر دارد و امیدوار هستیم با اراده و قاطعیتی که وی دارند تحولات قابل توجهی در جهش تولید با مدیریت وی در استانها ایجاد می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.