کد خبر : 31509
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 20:25

قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان؛ کیلویی ۱۲ هزار تومان

قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ماه رمضان ۱۲۰ هزار ریال است

قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ماه رمضان ۱۲۰ هزار ریال است

‘علی فاضلی’ افزود: قیمت زولبیا و بامیه سال گذشته بین ۱۰۰ تا ۱۰۵ هزار ریال بود که امسال این نرخ با هشت درصد رشد به ۱۱۵ تا ۱۲۰ هزار ریال رسیده است که حدود یک هزارریال افزایش نشان می دهد.
وی اظهار داشت: قیمت های پیشنهادی اتحادیه قنادان برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه به کمیسیون اتاق اصناف بیش از این بود که پس از بررسی و آنالیز کارشناسی این نرخ تصویب و ابلاغ شد.
وی گفت: قیمت زولبیا و بامیه در سطح شهرهای مختلف متفاوت است اما به طور معمول نرخ این محصول در شهرهای بزرگ مشابه تهران تعیین می شود.
رئیس اتاق اصناف ایران افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تهیه زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان در مراکز زیرزمینی و نرخی بالاتر از نرخ مصوب می توانند مراتب را به دستگاه های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات کشور و یا اتحادیه قنادان اعلام و پیگیری کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که مردم در خصوص قیمت یا کیفیت محصولات عرضه شده در قنادی ها و شیرینی فروشی های تهران شکایتی داشته باشند، می توانند با شماره سامانه ۱۲۴ نظارت بر گران فروشی ها و تخلفات اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت و سامانه ۱۳۵ تعزیزات کشوری و همچنین شماره تلفن ۶۶۹۴۴۴۱۱ و ۶۶۹۴۴۴۹۹ در شهرستان ها با اتحادیه های استانی تماس حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۹۵ نزدیک به ۱۰۵ هزارریال، سال ۱۳۹۴ نزدیک به ۹۶ هزار ریال، سال ۱۳۹۳ حدود ۸۵ هزار ریال و سال ۱۳۹۲ حدود ۷۰ هزار ریال بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.