کد خبر : 55469
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 5:59

قدردانی وزیر نیرو از سازمان آب و برق خوزستان

قدردانی وزیر نیرو از سازمان آب و برق خوزستان

وزیر نیرو از مجموعه سازمان آب و برق خوزستان قدردانی کرد.

وزیر نیرو از مجموعه سازمان آب و برق خوزستان قدردانی کرد.

 وزیر نیرو با ارسال پیامی تلاش کارکنان سازمان آب و برق خوزستان را در تامین مناسب نیاز مصرف شبکه سراسری برق در تابستان ۱۳۹۹ را مورد قدردانی قرار داد. 

رضا اردکانیان با صدور پیامی، تلاش کارکنان سازمان آب و برق خوزستان به ویژه کارکنان و مدیران نیروگاه های این سازمان، در تامین برق مصرفی شبکه سراسری کشور در تابستان ۱۳۹۹ را مورد قدر دانی قرار داد و گفت: عبور موفقیت آمیز از دوره اوج مصرف برق در تابستان ۱۳۹۹ و تامین مناسب نیاز مصرف شبکه سراسری، کامیابی دیگری برای صنعت برق کشور است که در شرایطی دشوار با وجود شیوع ویروس کرونا تحقق یافت.

در ادامه این پیام آمده است: ایفای این مسئولیت خطیر و دستیابی به این دستاورد ارزشمند که در سایه الطاف بیکران الهی و همچنین همت و تلاش خستگی ناپذیر همه ی دست اندرکاران به ویژه کارکنان و مدیران نیروگاه‌ها کسب شده شایسته قدردانی است. وزیر نیرو تصریح کرد: بدینوسیله از مدیران و کارکنان تلاشگر سازمان آب و برق خوزستان، که از جمله شرکت های برتر در زمینه آمادگی تولید نیروی برق ارزیابی گردیده است سپاسگزاری نموده و از درگاه الهی دوام توفیق خدمت رسانی به هموطنان شریف و فهیم را مسئلت می نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.