کد خبر : 33561
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 21:50

زمینه برای مشارکت بخش خصوصی در کشاورزی فراهم است

مشارکت بخش خصوصی و علاقه مندان، برنامه دولت در بخش کشاورزی است.

حجتی: مشارکت بخش خصوصی و علاقه مندان، برنامه دولت در بخش کشاورزی است.

محمود حجتی در آیین افتتاح مجتمع کشتارگاه صنعتی مهریز یزد افزود: زمینه برای مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های مختلف کشاورزی و دامپروری در سطح کشور فراهم است.
وی با تبریک هفته دولت و قدردانی از سرمایه گذار کشتارگاه صنعتی دام معین مهریز افزود: حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران بر حسب نیاز در بخش کشاورزی موجب خدمت به مردم و رفع بسیاری از نیازهای جامعه است.
وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در سال های گذشته کارهای بسیار خوبی توسط دولت و با همکاری بخش سرمایه گذار در کشاورزی انجام گرفته اما همچنان به تعامل و همکاری نیاز است.
حجتی تاکید کرد: کشاورزی از مهمترین بخش هایی که همه افراد جامعه درگیر و نیازمند آن هستند بنابراین باید مسئولان زمینه مشارکت آنها را در کمک به دولت و اقدام های لازم فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، مجتمع کشتارگاه صنعتی معین دام شهرستان مهریز در زمینی به وسعت هفت هزار و ۵۰۰ هکتار و با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح شد.
برای ساخت این واحد دامی در مدت ۲۰ ماه توسط بخش خصوصی افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و دارای امکاناتی شامل دو خط تمام اتوماتیک و دو خط دستی دام سبک و دو خط تمام اتوماتیک دام سنگین است.
همچنین ظرفیت کشتار دام آن در هر شیفت کاری ۲ هزار و ۴۰۰ دام سبک و ۲۲۰ دام سنگین است و زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم و یکهزار نفر بصورت غیر مستقیم فراهم کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.