کد خبر : 33765
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 9:48

روستاییان برای اشتغالزایی تسهیلات با سود ۶ درصد می گیرند

سودی که برای ارائه این تسهیلات در نظر گرفته شده ۶ درصد است.

سودی که برای ارائه این تسهیلات در نظر گرفته شده ۶ درصد است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: مبلغ پیشنهادی این سازمان برای اجرای طرح‌های در دست اجرا و طرح‌هایی که در آینده به اجرا  در  می‌آید حدود ۲ هزار میلیارد تومان است.

کرمعلی قندالی در گفتگو با تسنیم، درباره برنامه‌های این سازمان برای توسعه گردشگری در مناطق عشایری کشور اظهار کرد: بخشی از یک و نیم میلیارد دلاری که قرار است برای توسعه اشتغال مناطق روستایی و عشایری  اختصاص داده شود  مربوط به حوزه گردشگری است.

وی افزود: برای ارائه این تسهیلات سقفی در نظر گفته نشده است و با توجه به حجم پروژه، این تسهیلات  به متقاضیان  جامعه عشایری کشور پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان امور عشایر کشور ادامه داد: هر نوع طرحی که در قالب گردشگری عشایری بگنجد، تسهیلات لازم برای انجام پروژه مزبور پرداخت می‌شود و سقفی برای پرداخت ندارد.

وی تصریح کرد: مبلغ پیشنهادی سازمان امور عشایر کشور برای اجرای طرح‌های در دست اجرا و طرح‌هایی که در آینده در حوزه گردشگری عشایر  به مرحله اجرا در می‌آید، حدود ۲ هزار میلیارد تومان است.

این مقام مسئول درباره سود این تسهیلات گفت: سودی که شورای نگهبان برای ارائه این تسهیلات به اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری در نظر گرفته ۶ درصد است که طرح‌های توسعه گردشگری در مناطق عشایری کشور  را هم در بر می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.