کد خبر : 52694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 8:59

از سوی سازمان تعاون روستایی استان تهران

راه‌اندازی ۲ بارانداز برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

راه‌اندازی ۲ بارانداز برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

با ایجاد این بارانداز و بازارچه، به دنبال عرضه مستقیم محصولات کشاورزان به مصرف‌کنندگان هستیم.

با ایجاد این بارانداز و بازارچه، به دنبال عرضه مستقیم محصولات کشاورزان به مصرف‌کنندگان هستیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران از راه‌اندازی دو مجتمع عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: با ایجاد این بارانداز و بازارچه، به دنبال عرضه مستقیم محصولات کشاورزان به مصرف‌کنندگان هستیم.

به گزارش دهقان نیوز، محمود محمودی گفت: با نظر سازمان برنامه و بودجه و ایجاد اساسنامه‌ها به دنبال ایجاد بارانداز و بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان تهران هستیم.

وی افزود: برای ایجاد این بارانداز دو مکان پیش‌بینی شده است که به عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و پروتئینی خواهد پرداخت.

محمودی گفت: این دو مجتمع در انبارهای امین آباد و قسمت جنوبی شهرستان ری و زمینی به مساحت دو هکتار در شرکت تعاونی سبزی‌کاران در جنب بزرگراه امام علی (ع) راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: تعاونی‌ها و تشکل‌های تولیدی مرتبط و یا هر تولیدکننده‌ای که بتواند محصولات خود را به طور مستمر و مستقیم در این مراکز عرضه کند می‌تواند در این دو مجتمع فعالیت داشته باشند.

مدیر تعاون روستایی استان تهران ادامه داد: با وجود اینکه سعی می‌کنیم نهاده‌های بخش کشاورزی نظیر کود، سم و بذر را با قیمتت مناسبی تامین کنیم اما توجه به بخش بازرگانی کشاورزی نیز اهمیت دارد که با ایجاد بازارچه‌ها و مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی می‌توان این زنجیره را نیز کامل کرد.

محمودی افزود: در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، تولیدات خود را با کمترین قیمت به فروش می‌رسانند اما این محصولات با قیمت بالایی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد که ایجاد این باراندازها و بازارچه‌ها و تکمیل زنجیره‌های تولید از مزرعه تا سفره به کاهش واسطه‌گری کمک خواهد کرد.

وی همچنین اظهار کرد: برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با شهرداری تهران نیز مذاکراتی داریم تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را درمیادین میوه و تره‌بار به طور مستقیم عرضه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی بیگی شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۴:۰۷

باسلام بعنوان باغداری که هر ساله زیان تولید محصولات خود را میدهم تا کسی باید امیدوار باشم که مسئولان باحدف واسطه ها کمکی به معیشت من خواهند کن کرد همه جا پاسخگو خواهم بود که قوانین ومقرات برعلیه تولید کننده و به نفع واسطگری است

علی بیگی شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۴:۱۱

باسلام مطمن هستم همه مسئولان میدانند قوانین. بنفع واسطگری وبرعلیه تولید کننده است امیدوارم این مرکزعرصه مستقیم محصولات کشاورزی د واقعا دراختیار کشاورزان قرارگیرد تا کنون که ندیده ایم بنام ما بکام واسطها رفته