کد خبر : 29428
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 9:04

حمله به رئیس دامپزشکی ! + توضیحات رییس دامپزشکی

رئیس اداره دامپزشکی و کارشناس مواد خام دامی در نهاوند هدف حمله یک مرد مرغ‌فروش قرار گرفتند.

رئیس اداره دامپزشکی و کارشناس مواد خام دامی در نهاوند هدف حمله یک مرد مرغ‌فروش قرار گرفتند.

اکیپ بازرسی و نظارت دامپزشکی شهرستان نهاوند طی بازرسی‌های نوبه‌ای انجام گرفته در سطح شهر و روستاها متوجه شدند که یکی از اهالی روستا اقدام به عرضه و فروش مرغ زنده می‌کند که ضمن تذکرات قبلی و با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزای طیور و تهدید سلامت شهروندان، مانع انجام فعالیت وی شدند اما مرد فروشنده و همکارانش پس از حمله به رئیس اداره و کارمندش با تبر، آنان را مجروح کردند و سپس متواری شدند.

 رئیس اداره دامپزشکی و کارشناس مواد خام دامی در نهاوند هدف حمله یک مرد مرغ‌فروش قرار گرفتند.

به گزارش دهقان نیوز و به نقل از خبرآنلاین، اکیپ بازرسی و نظارت دامپزشکی شهرستان نهاوند طی بازرسی‌های نوبه‌ای انجام گرفته در سطح شهر و روستاها متوجه شدند که یکی از اهالی روستا اقدام به عرضه و فروش مرغ زنده می‌کند که ضمن تذکرات قبلی و با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزای طیور و تهدید سلامت شهروندان، مانع انجام فعالیت وی شدند اما مرد فروشنده و همکارانش پس از حمله به رئیس اداره و کارمندش با تبر، آنان را مجروح کردند و سپس متواری شدند.

در این حادثه دکتر حیدر سلگی رئیس اداره دامپزشکی به علت آسیب واردشده به ناحیه ستون فقرات و حسن توکلی کارشناس و بازرس مواد خام دامی به علت شدت ضربه وارده تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

ماجرا از زبان رییس اداره دامپزشکی نهاوند

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته در ادامه بازدید های همیشگی خود و راستای کنترل و جلوگیری از شیوع آنفلوانزای پرندگان در سطح جامعه از روستای گوشه واقع در بخش مرکزی بازدید به عمل آوردیم.

حیدر سلگی افزود: در حین بازدید با یک مرغ فروش در داخل روستا که به صورت غیر مجاز اقدام به فروش مرغ می کرد برخورد نمودیم که کارشناس ما برای ارائه مستندات خود قصد تهیه عکس را داشت که از سوی مرغ فروش با کارد قصابی و تبر به شدت مورد حمله قرار گرفت که از ناحیه گوش و دست دچار جراحت شد.

وی افزود: پس از آن این فرد متخلف به من حمله کرد و من با پشت به زمین خوردم که در اثر آن ستون فقرات من دچار آسیب دیدگی شده و با پشت تبر چند ضربه نیز به بدنم وارد کرد که جای آنها کبود می باشد.

وی گفت: پس از این حادثه ما را به بیمارستان منتقل کردند و تحت درمان قرار گرفتیم و ضارت نیز متواری شده است .

وی افزود: چند ماه پیش این شخص ماموران ما را با چاقو تهدید کرده بود و ما نیز گزارش آنرا به مراجع ذیصلاح اعلام نمودیم.

فرمانده انتظامی نهاوند نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: تاکنون از سوی دامپزشکی درباره این موضوع شکایتی صورت نگرفته اما به پاسگاه دهفول اعلام کرده ایم که اقدام لازم را در این زمینه انجام دهند.

سرهنگ منصور ملکی گفت: برای پیشگیری از اینگونه موارد بهتر است که اداره دامپزشکی قبل از بازدید با نیروی انتظامی هماهنگی نموده تا ما بتوانیم حمایتهای لازم را به عمل آوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.