کد خبر : 32783
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 14:17

حجتی ؛ وزیر کشاورزی می‌ماند

حجتی با درخواست اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی و تاکید مسئولان دولتی برای دولت دوازدهم در وزارت جهاد کشاورزی باقی می‌ماند.

حجتی با درخواست اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی و تاکید مسئولان دولتی برای دولت دوازدهم در وزارت جهاد کشاورزی باقی می‌ماند.

یک مقام ارشد در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که حجتی با درخواست اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی و تاکید مسئولان دولتی برای دولت دوازدهم در وزارت جهاد کشاورزی باقی می‌ماند و به نظر می‌رسد روحانی او را برای این وزارتخانه مجددا به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

از ابتدای امسال زمزمه‌های کناره‌گیری حجتی از دولت یازدهم یا انصراف او از ماندن در این وزارتخانه برای دولت دوازدهم به گوش می‌رسید که البته دلایل مختلفی برای این تصمیم مطرح می‌شد تا جایی که حتی به حلالیت‌ طلبی حجتی در آخرین جلسه شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی رسید.

اما به تازگی یک مقام ارشد در وزارت جهاد کشاورزی در این باره به ایسنا گفت: با درخواست تشکل‌های مختلف بخش خصوصی و تاکید رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و برخی از بزرگان نظام، محمود حجتی در وزارت جهاد کشاورزی می‌ماند.

وی افزود: با توجه به رضایت حجتی و شخص رییس جمهور، به نظر می‌رسد روحانی وی را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.