کد خبر : 34413
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1396 - 22:19

جزئیات پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال ۹۶ + جدول

امسال این طرح در جهت پرداخت تسهیلات به ۳۰ هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.

قرار است تحت عنوان رونق تولید اقتصادی در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان در راستای بهبود وضعیت فعلی و ۱۰ هزار میلیارد تومان بمنظور نوسازی و بهسازی تعریف شده است.

تا ابتدای مهرماه سال جاری و در قالب طرح رونق تولید ۲۶ هزار و ۴۱۸ بنگاه تولیدی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۶۲۴ واحد به بانک‌ها معرفی شده و اعتباری معادل ۵۹۰۰ میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته‌اند. علاوه بر این به ۱۳۱۶ واحد تولیدی مبلغی معادل یک هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایسنا، در سال گذشته طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان به ۱۷ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری نیز این طرح به عنوان مکمل طرح قبلی در جهت پرداخت تسهیلات به ۳۰ هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.

در طرحی که قرار است تحت عنوان رونق تولید اقتصادی در سال جاری مدنظر قرار گیرد ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت به ۱۰ هزار واحد صنعتی در راستای بهبود وضعیت فعلی و نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ به منظور نوسازی و بهسازی تعریف شده است.

بر اساس جدولی که در اختیار ایسنا قرار گرفته تاکنون ۲۶ هزار و ۴۱۸ بنگاه تولیدی کوچک و متوسط جهت در قالب طرح رونق تولید از ابتدای سال تا مهرماه سال جاری ثبت نام کرده‌اند. از این تعداد ۷ هزار ۶۳۴ واحد به بانک معرفی شده و مبلغی حدود ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌ است. علاوه بر این ۱۳۱۶ واحد تولیدی مبلغی حدود یک هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان  دریافت کرده‌اند.

در ذیل جدول مربوط به گزارش تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از ابتدای سال تا مهرماه آورده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.