کد خبر : 41852
تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1397 - 12:22

جذب فارغ التحصیلان کشاورزی در تعاونی روستایی

کارآفرینان و فارغ التحصیلان کشاورزی در تعاونی‌ روستایی جذب می شوند.

کارآفرینان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در شرکت تعاونی‌ های روستایی جذب می شوند.
رئیس سازمان تعاون روستایی فارس گفت: تعدادی کارآفرینان فارغ‌التحصیل رشته کشاورزی به عنوان مدیر شرکت‌های روستایی بکارگیری می‌شوند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ احد بهجت‌حقیقی با اشاره به بکارگیری تعدادی کارآفرین و فارغ التحصیل در رشته کشاورزی به عنوان مدیر شرکت‌های تعاون روستایی بیان کرد: در هماهنگی انجام شده با دانشگاه‌ها مقرر شد تعدادی کارآفرین و فارغ‌التحصیل که دارای عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی هستند، به عنوان مدیر در شرکت‌های تعاونی روستایی مشغول به کار شوند.

وی تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی براساس ظرفیت‌ها، برنامه عملیاتی منطبق بر کیفیت به عنوان اولویت مهم در دستور کار قرار داده، که کیفیت کالای ایرانی، مهمترین محور این برنامه عملیاتی است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان فارس با بیان اینکه موضوع امسال به دنبال افزایش کیفیت در راستای تحقق شعار امسال است، افزود: امنیت غذایی و تولید غذای سالم، اولویت نخست در تحقق شعار امسال است.

بهجت‌حقیقی ترغیب کشاورزان به تولید محصولات ارگانیک را از جمله چشم‌انداز‌های امسال سازمان اعلام کرد و ادامه داد: افزایش ارزش افزوده از طریق ایجاد صنایع فرآوری استان به وی‍ژه در شهرستان‌های هدف از اولویت‌هایی هستند که امسال به آن‌ها پرداخته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.