کد خبر : 37659
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 12:49

بکارگیری مسئولین فنی در واحدهای کشاورزی / آزمون مدیران فنی برگزار می شود

آزمون سراسری مدیران فنی جهت اشتغال کارشناسان کشاورزی برگزار می شود.

واحدهای تولیدی کشاورزی موظفند جهت اخذ یا تمدید پروانه بهره برداری واحد نسبت به استخدام کارشناس کشاورزی دارای پروانه مسئول فنی اقدام نمایند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم از دور سوم ثبت نام آزمون سراسری مدیران فنی جهت اشتغال کارشناسان کشاورزی خبر داد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم، عباس خرمی رئیس این سازمان گفت: در راستای اجرای بند ۲ سیاست های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی مبنی بر پیشتازی اقتصاد دانش بنیان، پیاده سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور به منظور افزایش سهم تولید و صادرات و به استناد قانون نظام جامع دامپروری کشور، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دستور العمل اجرایی بکارگیری مسئولین فنی تولید در واحدهای کشاورزی را تدوین و ابلاغ نموده و در صدر برنامه های حال حاضر سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل، واحدهای تولیدی کشاورزی موظفند جهت اخذ یا تمدید پروانه بهره برداری واحد نسبت به استخدام کارشناس کشاورزی دارای پروانه مسئول فنی اقدام نمایند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم گفت: با اجرای این طرح با تجهیز تولیدکنندگان حوزه کشاورزی به دانش روز و استفاده از ظرفیت عملی فارغ التحصیلان کشاورزی علاوه بر اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان، افزایش راندمان و کاهش هزینه های تولید، موجبات تامین سلامت غذایی جامعه و توسعه پایدار کشاورزی و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست فراهم خواهد آمد.

خرمی گفت: در این راستا سومین دور آزمون مدیران فنی واحدهای دام طیور گلخانه، پرورش قارچ و واحدهای گیاهپزشکی به صورت سراسری در تاریخ ۱۰ اسفند ۹۶ برگزار می گردد. ثبت نام از ۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به الزامی بودن دریافت پروانه مسئول فنی گفت: کارشناسان و همچنین مدیران فنی فعال در واحدها می توانند با مراجعه به سایت سازمان به آدرس www.ertebatnezam-qom.ir  نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و با مراجعه به کارتابل عضویت خود در سایت سازمان به آدرس www.iaeo.ir، از طریق منوی کاربری، نسبت به ثبت نام در مهلت قانونی اعلام شده اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.