کد خبر : 38039
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 21:58

تکلیف استخدام و بیمه ناظران کشاورزی را مشخص کنید

استخدام و بیمه ناظران کشاورزی را تعیین تکلیف کنید.

استخدام و بیمه ناظران کشاورزی را که تعداد آنها به ۳۰۰ نفر می‌رسد را تعیین تکلیف کنید.

نماینده کرمانشاه با انتقاد از عملکرد دولت در خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت که اگر دولت نمی‌تواند کمکی به زلزله زدگان کند از کشورهای دیگر کمک بگیرد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایسنا، قاسم جاسمی در پایان جلسه علنی در تذکر شفاهی، گفت: وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه حاد است.

وی افزود: مردم تهران این چند روز هوای بسیار سرد را تجربه کردند که این هوای سرد در منطقه غرب کشور بسیار بیشتر از همه در فضای مجازی دیدیم که به دلیل آب‌گرفتگی باید زلزله زدگان در چادرها قایق سوار شوند، شرایط تنها نشان می‌دهد که وضعیت زلزله زدگان از نگران‌کننده به شکننده رسیده است.

نماینده کرمانشاه اضافه کرد: ما از رییس‌جمهور می‌خواهیم که اگر نمی‌تواند کمکی به زلزله زدگان کند و شرایط این منطقه را به وضعیت عادی برگرداند از کشورهای دیگر کمک گیرد. متاسفانه دولت در این باره خود را ناکارآمد نشان داده است.

جاسمی در تذکر دیگری به رییس سازمان صداوسیما، گفت: متاسفانه رییس سازمان صداوسیما عملکرد مناسبی از خود نشان نداده و باعث نارضایتی مردم در طول چند سال اخیر بخصوص در شرایط فعلی و گرفتاری‌های مردم در کرمانشاه شده است که نتوانسته این مشکلات را به خوبی انعکاس دهد.

وی همچنین به رییس مجلس و هیات رییسه درباره تبعیض ناروا نسبت به بکارگیری کارمندان در مجلس و انتصابات آنها و عدم رعایت عدالت اجتماعی تذکر داد.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین در تذکری به رییس‌جمهور درباره وضعیت سرمایه‌گذاران گلیم و گبه، گفت: در حال حاضر حدود ۲۵ هزار نفر از مردم گرفتارند و حدود ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته که وضعیت آن مشخص نیست. تعدادی از آنها جلوی مجلس در اعتراض آمدند اما هیچ اتفاقی رخ نداد و آنها هنوز گرفتارند.

جاسمی در پایان خواستار تعیین تکلیف استخدام و بیمه ناظران کشاورزی شد که تعداد آنها به ۳۰۰ نفر می‌رسد که بلاتکلیف هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.