کد خبر : 33563
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 21:47

تصویب اعتبار برای توسعه اشتغال روستائیان

در حوزه سرمایه گذاری روستایی و ایجاد اشتغال باید تلاش بیشتری شود.

۱٫۵ میلیارد دلار برای توسعه اشتغال روستائیان تصویب شد

 علی اکبری در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی باید کارهایی انجام داد که معضلات و مشکلات اشتغال برطرف شود.
این نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه گذاری روستایی و ایجاد اشتغال باید تلاش بیشتری شود که دولت دوازدهم در این زمینه فعالیت بیشتری خواهد داشت.
یک نماینده دیگر مردم بجنورد، مانه وسملقان، گرمه، راز و جرگلان و جاجرم در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: در سه ماه نخست امسال ۲هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به دهیاری های کشور تخصیصی یافته است
علی قربانی اظهار کرد: سال گذشته پنج هزار میلیارد ریال برای دهیاری های سطح کشور منظور شده بود.
وی تصریح کرد: شوراها به عنوان گسترده ترین عضو در بین حاکمیت و مردم هستند و به عنوان پارلمان های محلی نقش زیادی در توسعه روستاها دارند.
وی در بخش دیگر سخنان خود درباره مشکلات روستاییان با دستگاه های اجرایی اظهار کرد: ۸۰ درصد مشکل مردم در کشور با منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن است که باید در مجلس قانون درستی برای آنها وضع کرد.
وی با بیان اینکه پروژه های طرح هادی در روستا تهیه و نظارت با بنیاد مسکن و اجرا باید با دهیاری ها باشد افزود: بسیاری از مسائل در روستاها توسط دهیاری و با همکاری شوراها قابل حل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.