کد خبر : 36036
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1396 - 19:50

تربیت مدیران آینده در وزارت جهاد کشاورزی

سند تربیت مدیران آینده تنظیم و تصویب شده شده است.

سند تربیت مدیران آینده در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این وزارت خانه تنظیم و تصویب شده و آموزش ها در برخی مقاطع مدیریتی و معاونت های وزارت اجرا شده است.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، محمد علی جوادی در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان افزود: برای بالا بردن امنیت غذایی و تکمیل زنجیره کشاورزی از کشت تا سفره در کشور و استان هرمزگان ظرفیت های اقتصادی زیادی وجود دارد که باید آن ها را شناسایی و به کار گرفت.
وی بیان داشت: بدون شک هرمزگان پر ظرفیت ترین استان در زمینه های صنعت، گردشگری، تجارت و کشاورزی است که هر یک از این ظرفیت ها قابل توسعه و گسترش است که باید به تک تک آن ها پرداخته شود.
معاون مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان طبق ارزیابی های صورت گرفته جزو برترین دستگاه ها در کشور و حتی استان است، اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی باید یک قدم به جلو حرکت کنیم و امور کشاورزی هرمزگان را از آن چیزی که هست، جلوتر ببریم.
جوادی هم چنین به تربیت مدیران آینده در وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: سند تربیت مدیران آینده در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این وزارت خانه تنظیم و تصویب شده و آموزش ها در برخی مقاطع مدیریتی و معاونت های وزارت اجرا شده است.
وی یادآور شد: تحول در نیروی انسانی شاغل در بخش کشاورزی و پرورش و تربیت مدیران شایسته و توانمند در حوزه کشاورزی در آینده از مهم ترین هدف های این سند است.
در این نشست از خدمات ناصر حیدری پوری رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان قدردانی و علی باقر زاده همایی به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.