کد خبر : 32129
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 20:19

بیانیه رییس نظام صنفی کشاورزی برای شرکت کشاورزان در راهپیمایی روز قدس

رییس نظام صنفی کشاورزی کشور با صدور بیانیه ای از کشاورزان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، وحدت و یکپارچگی ملت را به دنیا نشان دهند.

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با صدور بیانیه ای از کشاورزان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، وحدت و یکپارچگی ملت را در حمایت از محرومان و مسلمانان به دنیا نشان دهند.

به گزارش دهقان نیوز، در بیانیه محمد شفیع ملک زاده آمده است:

به فرمان بنیانگذار کبیر و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شد و به همین منظور تمام آزادی خواهان برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیست و استکبار جهانی این روز را گرامی داشته و صدای اعتراض خود را در این روز به گوش جهانیان می رسانند.

کشاورزان، این پرچمداران همیشگی امنیت غذایی مردم نیز امسال همانند سالهای گذشته، علاوه بر سنگربانی در جبهه اقتصاد مقاومتی میهن عزیزمان، پا به پای همه اقشار جامعه، در کنار جبهه مقاومت مردم مظلوم فلسطین بوده و با شرکت گسترده‌ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، وحدت و یکپارچگی ملت را در حمایت از محرومان و مسلمانان سراسر گیتی، به منصه ظهور خواهند رساند. لذا از کلیه همکاران گرامی در اقصی نقاط کشور انتظار دارد شرایط لازم جهت حضور حداکثری خود و کشاورزان عضو نظام صنفی کشاورزی را فراهم نموده و حتی الامکان با تهیه و ارسال تصاویر مربوطه نسبت به اطلاع رسانی این همایش اقتدار ملی اقدام شایسته مبذول فرمایند.

محمد شفیع ملک زاده – رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.