کد خبر : 35363
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 10:04

بکارگیری ۱۶ بانو در پست‌های مدیریتی جهاد کشاورزی

بانوان دارای توانمندی بالایی در زمینه‌های مختلف هستند.

بانوان دارای توانمندی بالایی در زمینه‌های مختلف هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از بکارگیری ۱۶ بانو در پست‌های مدیریتی جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از مهر، محمدتقی منوچهری در نشست با مدیران جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: بانوان دارای توانمندی بالایی در زمینه‌های مختلف هستند که باید تلاش کنیم تا از این توانمندی‌های به بهترین صورت استفاده کنیم.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری ۱۶ نفر از بانوان سازمان جهاد کشاورزی استان پست های مدیریتی در ستاد سازمان و شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: با توجه بر لزوم ایجاد فرصت برابر در زمینه به کارگیری زنان و مردان در مدیریت در حوزه های مختلف، ۱۶ نفر از بانوان سازمان مسئولیت های مختلف را بر عهده گرفتند.

منوچهری عنوان نمود: ارتقای جایگاه و نقش زن در خانواده و در جامعه از سیاست های جدی دولت و از آرمان های انقلاب است و برنامه ششم هم بر آن تاکید کرده است.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته کبری توکلی با مدرک دکترای کشاورزی به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر منصوب شدند.

منوچهری همچنین اظهارداشت: در همین راستا مرضیه کوچی با مدرک کارشناسی ارشد خاکشناسی به سمت رییس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و  سمیه فرح بخش به عنوان مدیر امور باغبانی سازمان منصوب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.