کد خبر : 32520
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 12:44

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه

برگزاری این نمایشگاه‌ها نقش مهمی در بهبود تولید میوه و اصلاح باغ ها و تجهیزات و ماشین آلات دارد

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه مردادماه امسال برگزار می شود

 « مجیدحاج محمدی» مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور در نشستی خبری گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها نقش مهمی در بهبود تولید میوه و اصلاح باغ ها و تجهیزات و ماشین آلات دارد و فرصتی برای فعالان صنعت میوه است تا با دانش و فناوری روز امکان حضور در بازارهای جهانی را داشته باشند.
وی افزود: علاوه بر فعالان داخلی در صنعت میوه، نمایندگان کشورهای آلمان، هلند، روسیه، ترکیه و قطر نیز در این نمایشگاه فناوری روز را به نمایش خواهند گذاشت.
مدیر اجرایی نمایشگاه اضافه کرد: قرار است در حاشیه این نمایشگاه چهار کارگاه آموزشی برپا شود و این کارگاه ها در قالب نقش و جایگاه بانک، پول و بیمه در صنعت میوه، صنعت جانبی و بسته‌بندی، مدیریت ضایعات و حمل و نقل، قیمت تمام‌شده و تشکیل زنجیره تولید و نقش آن در توسعه بازارهای صادراتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: اکنون ۴,۵ میلیون نفر در بخش کشاورزی فعالیت دارند و برپایی این نمایشگاه زمینه ساز معرفی و تجلیل برترین فعالان صنعت میوه کشور است.
به گفته حاج محمدی، قرار است نخستین اجلاس سراسری صنعت میوه سوم شهریورماه در تهران در سه بخش مدیریت مزرعه، تولید و عرضه برگزار شود و این اجلاس با هدف نقش مدیریت پیشرفته صنعت میوه در توسعه پایدار برپا می شود.
به گزارش ایرنا، نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور در فضایی به وسعت چهار هزار متر نمایشگاهی در محل هتل المپیک با حضور تولید کنندگان و شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.