کد خبر : 34769
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 10:32

بخشودگی بدهی معوقه کشاورزان بخوبی اجرا نمی شود / بانک مرکزی با آینده کشاورزان بازی می کند

مصوبه بخشودگی بدهی معوقه کشاورزان به خوبی در بانکها اجرا نمی شود.

مصوبه بخشودگی بدهی معوقه کشاورزان به خوبی در بانکها اجرا نمی شود.

دبیر اجرایی خانه کشاورز هرمزگان گفت: بانک مرکزی با آینده کشاورزان بازی می کند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از مهر، ابوطالب جوادی در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی هرمزگان در مورد بخشودگی معوقات بانکی کشاورزان بیان داشت: مصوبه بخشودگی بدهی معوقه کشاورزان به خوبی در بانکها اجرا نمی شود. متاسفانه بانک ها با این مصوبه بازی های زیادی شده است.

جوادی عنوان کرد: کشاورزان پرونده های متعددی در سیستم بانکی دارد. بانک مرکزی با سرانجام و آینده کشاورزان بازی می کند و هر ماه شاهد پیدایش آئین نامه های جدید در سیستم بانکی هستیم.

وی افزود: فکر نمی کنم قانون تغییر کند اما آئین نامه ها قانون شکنی می کنند. قانون و آئین نامه های ابلاغی بانک مرکزی به بانک ها بازخوانی شود.

دبیر اجرایی خانه کشاورز هرمزگان با بیان اینکه در بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی جای محصولات کشاورزی و تعاونی های مرزنشینان خالی است، بیان داشت: در حوزه کشاورزی دو میلیون و ۴۰۰ هزار تن تولید انواع محصولات کشاورزی داریم، چرا در بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی نامی از کشاورزان برده نشده است.

وی تصریح کرد: جای تعاونی های مرزنشینان در این بسته حمایتی خالی است و این تعاونی ها را تعطیلی می دانم و فقط فروش ال سی و مجوز دارند و هیچگونه صادراتی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.