کد خبر : 55556
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 - 13:37

بازدید معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان تعاون روستایی از مرکز فروش آنلاین محصولات غذایی کشاورزی(شرکت بروز رسان) / محمد فوزی: فروش از مزرعه و واحدهای تولیدی بصورت مستقیم و بدون واسطه در شرکت بروزرسان

بازدید معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان تعاون روستایی از مرکز فروش آنلاین محصولات غذایی کشاورزی(شرکت بروز رسان) / محمد فوزی: فروش از مزرعه و واحدهای تولیدی بصورت مستقیم و بدون واسطه در شرکت بروزرسان

زحمات این مجموعه جوان قابل تقدیر است و سالهاست که یکی از اهداف و سیاست‌های مهم جهاد کشاورزی بوده است.

دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران گفت: دکتر شاه پسند معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان تعاون روستایی ایران به همراه مهندس عدل طلب و مهندس دبیر وزیری از شرکت بروز رسان اولین مرکز فروش آنلاین محصولات غذایی کشاورزی کشور بازدید کردند.

محسن نقاشی به دهقان نیوز گفت: شرکت بروز  رسان یکی از اعضای فعال فدراسیون است و پیشرفت این شرکت باعث افتخار کشور می باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه آنلاین بروزرسان بین المللی است و خوشبختانه اولین فروش آنلاین خارج از کشور را داشته اند گفت: مطمئنا با حمایت از این شرکت که توانمندی بالایی دارد، در مدت کوتاهی با سیستم نرم افزاری که تدارک دیده شده و آماده بهره برداری است می تواند فروش بخش محصولات کشاورزی را در سطح مویرگی و کارخانجات در سطح وسیعی مدیریت کند.

مدیرعامل شرکت بروز رسان در این دیدار خطاب به آقای دکتر شاه پسند و همراهان گفت: تیم جوان بروز رسان در مدت دو سال با پشتکار همه جانبه و حمایت‌های مهندس امیر ثابت پی توانسته است به موفقیتهای غیرقابل پیش بینی دست یابد و از ابتدای تحقیقات و بررسی و تاسیس این شرکت پیش بینی توسعه را در نظر گرفته و بدین منظور در تیم انفورماتیک شرکت بالغ بر ۳۵ نفر از نخبگان  بصورت تمام وقت مشغول بکار می باشند.

محمد فوزی گفت: روزانه تیم توزیع با برنامه منسجم بالغ بر ده هزار فاکتور را به سفارش دهندگان تحویل درب منزل می دهد. در واقع فروش از مزرعه و واحدهای تولیدی بصورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و بروزرسان در واقع مسئولیت رساندن از تولید به مصرف را بعهده دارد و در تدارک گستردگی سیستم مویرگی در سطح کشور هستیم.

معاون توسعه تعاونی ها و تشکل های سازمان تعاون روستایی ایران هم در این بازدید گفت: زحمات این مجموعه جوان قابل تقدیر است و سالهاست که یکی از اهداف و سیاست‌های مهم جهاد کشاورزی بوده است که نقش واسطه گری از  زنجیره مزرعه تا سفره کمرنگ شود و این شرکت بخوبی اینکار را انجام داده است و قطعا مورد حمایت ما خواهد بود.

دکتر محمدرضا شاه پسند افزود: این شرکت با اتحادیه های شبکه سازمان می تواند زنجیره را کاملتر کند و محصولات کشاورزی را به قیمت مناسبتر در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و حتما طرح توسعه تنظیمی بروز رسان را جهت دستور و حمایت‌های  لازم تقدیم آقای وزیر می نماییم.

گفتنی است این دیدار در پی دستور وزیر جهاد کشاورزی در اولین جلسه  شورای هماهنگی تشکلهای بخش کشاورزی به دعوت دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران صورت گرفت. شرکت بروزرسان با بیش از ۳۰۰ نفر پرسنل، محصولات تازه خوری را درب منزل تحویل می نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.