کد خبر : 29793
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 0:28

انتقاد رئیس نظام صنفی از بی توجهی به تشکلهای کشاورزی! / برای کشاورزی وقت نمی گذارند

بخش کشاورزی تنها راه برون رفت از بیکاری است.

بخش کشاورزی تنها راه برون رفت از بیکاری است.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان به تشکل‌های صنفی و کشاورزی بی‌توجه است در حالیکه بخش کشاورزی تنها راه برون رفت از بیکاری است.

خسرو زرافشانی  در دیدار مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و کارآفرینان و کشاورزان استان با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: ارشد تشکل‌ها و دامداران و کشاورزان سعادت پیدا کردیم در خدمت نماینده محترم ولی فقیه در استان باشیم در سی و هشتمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تجدید میثاقی داشته باشیم.

وی افزود: به نمایندگی از جامعه کشاورزان و رئیس هیئت مدیره نظام صنفی استان و تمام تولیدکنندگان جامعه کشاورزی و منابع طبیعی میثاق مجدد خود را با انقلاب اعلام می کنیم و با تمام وجود از دستاوردهای انقلاب و خون بهای شهدا و رهبریت  امام(ره) و رهبری حمایت می کنیم و در این راستا امیدواریم توان بالقوه بسیار بالایی که در استان  وجود داشته باشد به صورت هماهنگ با مدیریت مرتبط با موضوع و فعال شدن یکایک کشاورزان و دامداران به فعلیت برسانیم.

زرافشانی  بیان کرد: از مدیریت ارشد استان گلایه داریم ایشان برای این بخش وقت نمی گذارند با وجود اینکه بارها تقاضا کردیم اما ما هنوز جلسه ای را با مدیر ارشد استان آقای رازانی نداشتیم و موفق به  داشتن جلسه ای در حضور ایشان نشدیم و دلیل آن نیز برای ما کشاورزان و تشکل ها کماکان روشن نیست.

وی با اشاره به آمار اسفناک بیکاری استان افزود: بخش کشاورزی منبع تولید و اقتصاد و توسعه و اشتغال استان است اما آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی گیرد. در صورتیکه شاید تنها راه رفع بیکاری، توسعه کشاورزی و منابع دامی و طبیعی است و تنها منبعی که می تواند در بحث اقتصاد شکوفایی اشتغال و ایجاد کند.

زرافشانی، استان کرمانشاه را از قطب های کشاورزی در کشور عنوان کرد و گفت: زمینه تولید و توسعه استان در بخش کشاورزی بسیار بالاست و امیدواریم مدیریت ارشد استان به خودش بیاید.

وی بیان کرد: در پرداخت وجوه محصولات تاخیرهای بالایی داشتیم اما الان پرداخت شده وهر چند که پرداخت ها از سال ۹۴ به ۹۵ هم کشیده شد و بدهی های ما به بانک های عامل بخش سوای پرداخت سودهای روزمره  شامل جریمه هم شدیم و مایه تاسف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.