کد خبر : 54350
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1399 - 8:40

افزایش تولیدات کشاورزی بنیاد مستضعفان / توسعه دامداری‌، گلخانه‌ و باغات در هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان

افزایش تولیدات کشاورزی بنیاد مستضعفان / توسعه دامداری‌، گلخانه‌ و باغات در هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان

۱۱ طرح دامداری، گلخانه‌ای و باغی در این هلدینگ تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان از برنامه‌ریزی برای افزایش ۱۰ درصدی تولید محصولات کشاورزی این بنیاد در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عظیم رجائی از برنامه‌ریزی برای افزایش ۱۰ درصدی تولید محصولات کشاورزی این بنیاد در سال ۹۹ خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۱۱ طرح دامداری، گلخانه‌ای و باغی در این هلدینگ تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی توسعه انواع دامداری‌ها، گلخانه‌ها و باغات میوه‌های خشک را از جمله برنامه‌های اصلی بنیاد در حوزه کشاورزی توصیف کرد و افزود: برای هر سه برنامه، طرح جامع تهیه و ظرفیت‌های کشور شناسایی شده است. هدف ما الگوسازی در بخش باغداری است و قرار است با این اقدام الگوی مناسب با نیاز و اقلیم کشور را به فعالان بخش کشاورزی معرفی کنیم.

وی از بهره برداری از ۱۱ طرح مختلف کشاورزی و دامپروری بنیاد در سال ۹۹ خبر داد و گفت: ۴ طرح بزرگ گاوداری از جمله دامداری‌های بزرگ ماهیدشت در استان کرمانشاه، قروه در استان کردستان در غرب کشور، فاز اول طرح خسروشهر تبریز و کوثر قزوین به بهره‌برداری می‌رسند. در استان‌های مازنداران، فارس، خراسان رضوی و جنوب کرمان نیز شاهد افتتاح طرح‌های بسیار خوب گلخانه‌ای خواهیم بود که کاملا با استفاده از ظرفیت و توان پیمانکاران داخلی در حال ساخت است و در حال حاضر صنعت ساخت و طراحی سازه‌های گلخانه‌ای در بنیاد مستضعفان بومی شده است.

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان با اشاره به شرایط سخت کشور در سال ۹۸ گفت: با وجود اینکه اقتصاد کشور در سال ۹۸ با شرایط سختی مواجه بود، اما تولید این گروه حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد و به حدود ۷۵۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی رسید. در سال ۹۹ نیز تلاش می‌کنیم افزایش بیش از ۱۰ درصد را تجربه کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ابوذر شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

خدا قوت
ولی ای کاش فکری واسه جوانان تحصیل کرده
بی بضاعت بنیاد داشت در حیطه کشاورزی
تا آنها هم آرزوهای خود را به باد داده نبینند
کجا وثیقه های میلیاردی دارند واسه وام گلخانه
و غیره…..