کد خبر : 30410
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395 - 17:37

افزایش اعتبار پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی

افزایش اعتبار پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی با رعایت ضوابط فنی احداث واحدهای صنایع تبدیلی

 

 

 

افزایش اعتبار پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی با رعایت ضوابط فنی احداث واحدهای صنایع تبدیلی

 

 

در راستای حمایت وزارت جهاد کشاورزی از صدور پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی و افزایش اعتبار بخشی به آن قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور بازرگانی و صنایع کشاورزی این وزارتخانه ابلاغیه ای را در تاریخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۵ خطاب به روسای سازمان جهاد کشاورزی استان ها صادر کرد.

 

به گزارش دهقان نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام صنفی کشاورزی، در این ابلاغیه که به امضای علی اکبر مهرفرد رسیده، تاکید شده است که به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه و همچنین رعایت قوانین بالادستی، از این به بعد متقاضیان دریافت پروانه فعالیت نظام صنفی برای واحدهای صنایع تبدیلی می بایست ابتدا جهت اخذ مجوز تاسیس به مدیریت صنایع کشاورزی استان ها مراجعه و سپس برای دریافت پروانه فعالیت از نظام صنفی کشاورزی اقدام داشته باشند.

 

در این ابلاغیه همچنین تأکید شده است: نظام صنفی کشاورزی وظیفه ساماندهی، نظارت و حمایت از حقوق صنفی کلیه بهره برداران و فعالان بخش کشاورزی بر اساس آیین نامه اجرایی نظام صنفی کشاورزی را عهدا دار می باشد.

 

لازم به توضیح است بر اساس ماده ۸ قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی و قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی، دفاتر امور صنایع کشاورزی در سازمان جهادکشاورزی استانها مجاز به صدور جواز تأسیس، پروانه بهره برداری و توسعه برای احداث و بهره برداری واحدهای صنایع تبدیلی بخش کشاورزی می باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.