کد خبر : 41614
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 - 18:38

اعلام الگوی حکمرانی نوین تعاون روستایی / شیرزاد: تعاونی روستایی وجدان بیدار کشاورزان است

تعاونی روستایی وجدان بیدار جامعه کشاورزی ایران است.

شبکه تعاونی روستایی کشور همچنان وجدان بیدار جامعه کشاورزی ایران است.

مدیرعامل جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی در سخنانی با اشاره به جایگاه تعاون روستایی در کشور، الگوی حکمرانی نوین این سازمان را تبیین کرد.

به گزارش دهقان نیوز، حسین شیرزاد در سفر خود به غرب استان مازندران در جمع مدیران عامل شبکه تعاون روستایی و کشاورزی عنوان داشت: الگوی حکمرانی نوین سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مشارکت پذیر، اجماع گرا، پاسخگو، مسولیت پذیر، شفاف، موثر، عادلانه و فراگیر است.

 وی افزود: مدیریت مطلوب از منظر سازمان تعاون روستایی، به مثابه بازنمایی ابزارهای ضروری برای گذاری پایدار با هدف جذب حداکثری فرصت ها و ایجاد رابطه ای پویا و دینامیک بین سازمان مرکزی، اتحادیه ها و اعضای تشکل های صنفی و سازگار نمودن آن با ضرورت های امروزین حیات اقتصادی جامعه کشاورزی است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: باید تلاش کنیم تا در یک بازی (برد برد) تعادلی پایدار میان اهداف متنوع جامعه کشاورزی، منویات استراژیک دولت، منافع و نیازهای مردم در روستاها برقرار سازیم.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود به شبکه عظیم تعاون روستایی کشور اشاره کرد و عنوان نمود که علی رغم ضربات و صدمات زیادی که طی دو دهه گذشته به شبکه و سازمان وارد شده و شریان های درآمدی و منافعی که از آن دریغ شده است شبکه تعاونی روستایی کشور همچنان وجدان بیدار جامعه کشاورزی ایران است.

 شیرزاد در پایان با اشاره به اینکه توسعه نهادی در بخش کشاورزی برای سیاست گذاری و گفتمان سازی نیازمند اجماع و اصول اساسی مشترکی است تاکید کرد: در حال حاضر تنها شبکه تعاون روستایی کشور به لحاظ شمول و جامعیت، واجد این مخرج مشترک تاریخی است.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به اتفاق هیات همراه از تاسیسات سردخانه ای نور، جایگاه سوخت سی ان جی، سوپر مارکت های روستایی، نظارت بر فراگرد فروش خرمای ماه مبارک رمضان در غرب استان مازندران و چهار مرکز کارگزاری توزیع و فروش نهاده های کشاورزی بازدید نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.