کد خبر : 51696
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 12:25

اصلاح شرایط صدور محصولات کشاورزی

در نامه وزارت صمت به گمرک اصلاح، شرایط صدور محصولات کشاورزی اعلام شد.

در نامه وزارت صمت به گمرک اصلاح، شرایط صدور محصولات کشاورزی اعلام شد.

محموله‌های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تائید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط وزارت جهاد و گمرکات می بایست اظهار شود.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرایط جدید صادرات محصولات کشاورزی را اعلام کرد. در نامه سعید عباسپور، مدیرکل دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صنعت، معدن و تجارت به میراشرفی، رئیس کل گمرک آمده است:

با سلام

بازگشت به نامه شماره ۶۱۸۰۲/۶۰ مورخ ۱۳۹۸/۳/۲۸ مقام عالی وزارت در خصوص شرایط صدور محموله های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی مذکور به استحضار می‌رساند:

به دلیل شرایط نقل و انتقال و هزینه‌های سربار در صادرات کالا و وجود زیرساختهای لازم در گمرکات حوزه های استانی عبارت بند الف به شرح ذیل اصلاح و بند ب نیز حذف می گردد. مراتب را یادداشت و به گمرکات اجرایی ابلاغ فرمایید.

الف) محموله های صادراتی میوه و تره بار و محصولات غذایی در گمرکات استانی پس از صدور گواهی قرنطینه و تائید و ارزیابی ضوابط و شاخص‌های بسته بندی توسط همکاران وزارت جهاد کشاورزی و گمرکات می بایست اظهار شود.

سعید عباسپور

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.