کد خبر : 29567
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 - 10:45

استخدام مهندس ناظر کشاورزی + جزییات

این افراد باید طبق قانون در مراکز جهاد کشاورزی مستقر شوند. هر مهندس ناظر مسئولیت ۸ روستا را بر عهده دارد.

این افراد باید طبق قانون در مراکز جهاد کشاورزی مستقر شوند. هر مهندس ناظر مسئولیت ۸ روستا را بر عهده دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از استخدام ۱۳۵ مهندس ناظر کشاورزی در همدان خبر داد و گفت: این افراد باید طبق قانون در مراکز جهاد کشاورزی مستقر شوند.

منصور رضوانی جلال در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه با ایجاد تنوع کشت در اراضی و تغذیه مناسب می‌توان خستگی را از خاک خارج کرد، گفت: سال گذشته ۱۳۵ نفر مهندس ناظر در زمینه ترویج کشاورزی استخدام‌ شده‌اند و باید طبق قانون در مراکز جهاد کشاورزی مستقر شوند.

رضوانی‌جلال با بیان اینکه با استخدام این ۱۳۵ مهندس ناظر، مراکز جهاد کشاورزی تقویت‌ شده است، تأکید کرد: مراکز جهاد کشاورزی روستاها در گذشته دچار کاهش شدید نیرو شده بودند.

وی با اشاره به اینکه هر مهندس ناظر مسئولیت ۸ روستا را بر عهده دارد، ادامه داد: ۵۰۰ تشکل کشاورزی در استان همدان وجود دارد که در کنار بخش خصوصی ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های ترویجی به شمار می روند.

وی با بیان اینکه ۳۶ درصد اراضی استان همدان به بخش کشاورزی اختصاص دارد، افزود: درصد بیشتر زمین‌های استان همدان زیر کشت رفته است.

وی در رابطه با محصولات کم آب‌بر با بیان اینکه ۳۶ هزار هکتار سطح اراضی آبی استان همدان کم شده است، بیان کرد: باید در راستای کاهش وابستگی، محصولات دانه‌های روغنی کلزا کشت کرد که در این رابطه امسال نسبت به سال گذشته کشت کلزا ۸ برابر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.