کد خبر : 37600
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 18:54

از کشاورزان جز آه و اشک چیزی نمی‌بینیم / مرگ کامل در جهاد کشاورزی

با این وضعیت آینده روشنی برای روستاییان متصور نیست.

کشاورز، دامدار، باغدار و مرغدار همه از وضعیت جهاد کشاورزی ناراضی هستند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زندگی روستایی به کلی از بین رفته است، گفت: همه فعالان در عرصه کشاورزی از وضعیت حاکم بر این حوزه گله‌مند هستند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از فارس، ابراهیم رضایی در نشست فعالان بخش کشاورزی استان مرکزی با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: قشر کشاورز، دامدار، باغدار و مرغدار  همه از وضعیت جهاد کشاورزی ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: این سازمان در راستای اهداف خود گام برنمی‌دارد، کشاورزان به شدت گله‌مند هستند و از آنها جز اشک و آه چیزی نمی‌بینیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زندگی روستایی به کلی از بین رفته و امروز تنها بقایای حیات آن را می‌بینیم که آینده و چشم‌اندازی در آن نیست، مرگ کامل را در جهاد کشاورزی می‌توان دید.

رضایی افزود: باید الگوی کشت را ترسیم کنیم، چراکه با این وضعیت آینده خوبی نداریم و با استفاده از ظرفیت‌های آب و نیروی انسانی باید بتوانیم آینده روشنی ترسیم کنیم.

وی تأکید کرد: باید امید و نشاط را در مردم ایجاد کنیم، چراکه با این وضعیت آینده روشنی برای روستاییان متصور نیست، باید جریان اقتصادی و جریان تولید را زنده و همه انرژی خود را به سمت تولید هدایت کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پایان  مطرح کرد: همچنین باید با عزم و اراده در استان الگویی را ترسیم و همه موانع سازمانی را برطرف کنیم تا شاهد رشد و توسعه در کشور در زمینه کشاورزی  باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.