کد خبر : 55547
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 9:04

مدیرعامل بانک کشاورزی:

از کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت می‌کنند حمایت بیشتری می‌کنیم / کشاورزان دست خالی از بانک برنمی‌گردند / هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی نداریم

از کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت می‌کنند حمایت بیشتری می‌کنیم / کشاورزان دست خالی از بانک برنمی‌گردند / هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی نداریم

کشاورزان دست خالی از بانک برنمی‌گردند.

امسال در راستای سیاست تبعیت از الگوی کشت برای فصل جدید کشاورزی و سال زراعی جدید از کشاورزانی که بر اساس توصیه‌های سازمان جهاد کشاورزی الگوی کشت را رعایت می‌کنند، حمایت بیشتری می‌کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و کشت محصولات استراتژیک نداریم، گفت: فردی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چرا که به تاثیر شگرف ماشین‌آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم.

روح‌الله خدارحمی در گفتگو با ایسنا افزود: برای توسعه گلخانه‌ها هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نداریم.

وی با بیان اینکه هر چقدر طرح موجه و قابل اجرا به بانک ارائه شود همکاران ما پذیرش کرده و تسهیلات ارائه می‌دهند گفت: در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و کشت محصولات استراتژیک نیز محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نداریم.

خدارحمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تسهیلات خوبی پرداخت شده است، تصریح کرد: امسال در راستای سیاست تبعیت از الگوی کشت برای فصل جدید کشاورزی و سال زراعی جدید از کشاورزانی که براساس توصیه‌های سازمان جهاد کشاورزی الگوی کشت را رعایت می‌کنند، حمایت بیشتری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم کشاورزان نیز با رعایت الگوی صحیح کشت از ایجاد مازاد در بازار محصولات کشاورزی اجتناب کنند و زمین‌های خود را به تولید محصولاتی اختصاص دهند که کشور به آنان بیشتر نیاز دارد.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه فردی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چراکه به تاثیر شگرف ماشین‌آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم، افزود: در سال‌های اخیر تلاش کردیم جریان تامین و تزریق منابع به بخش کشاورزی را توسعه دهیم و تا حدی در این زمینه موفق عمل کردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.